luni, 30 martie 2009

Cupa Universitatii se amana cu o saptamana!


Cupa Universitatii se amana cu o saptamana! Am aflat trista veste de la insusi dl prof Gozu in aceasta dimineata, cand i-am facut o vizita de serviciu. Dupa cum puteti observa, mi-am luat atributiunile de capitan foarte in serios si am preferat sa verific informatia conform careia Cupa incepe pe 6 aprilie. Instinctul meu de fjsceu nu m-a parasit si investigatia mea jurnalistica a avut rezultatul scontat. Astfel, Gozu va pleca saptamana viitoare la Cluj, la octogon si mi-a marturisit off the record, ca faimoasa competitie va debuta pe 13 aprilie. Va pune totusi un afis zilele acestea, anuntand data tragerii la sorti. Sunt constient ca amanare nu este pe placul baietilor nostri, care sunt foarte dornici sa reprezinte din nou culorile FJSC-ului. Totusi, trebuie sa ne pastram concentrarea si sa profitam la maximum de acest nou ragaz, punand la punct ultimele detalii inaintea competitiei universitare supreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu