vineri, 13 martie 2009

Să-l cunoaştem pe Geo Mourinho!

Sursă: www.geocostea.blogspot.com

După cum v-am promis ieri, azi publicăm un text trimis de un fan al blogului, care se autointitulează Deco, despre căpitanul lui preferat, Geo Mourinho, fost şi probabil
actual portar al "popilor". Vă oferim şi o poză pe care Mourinho, cu mândrie, a adăugat-o profilului său de blogger şi care a constituit o sursă de inspiraţie pentru autorul textului:

Continuând şirul marilor Gică din fotbalul nostru, de la Gică Popescu la Gică Hagi sau Gică Mihali, peisajul autohton s-a mai îmbogăţit, din fericire, cu un nou Gică, celebrul Gică Costescu, goalkeeper-ul Teologiei. El şi-a început fulminanta carieră de portar chiar în propria facultate, care i-a oferit la 20 de ani un contract destul de bun, el trebuind să aibă grijă cine intră şi cine iese pe poarta Teologiei. Vreau să vă mărturisesc că atunci când am intrat pe blogul lui Gică a fost cea mai nefericită zi din viaţa mea. Nu am putut să mă abţin şi am mărit poza. Prima oară l-am compătimit pe băiatul ăla în şort alb pentru ce gagică nasoală are. Abia după aia am conştientizat eu că de fapt era invers, aia cu şapcă era de fapt Gică. Păcat, şi ce păr bogat şi ondulat avea! Dezamăgirea mea cea mai mare a fost când am început să-i citesc datele şi am observat de fapt că e vărsător. Şi toată viaţa am crezut că vărsătorii sunt nişte oameni reuşiţi... Bine, putem spune că şi el e un experiment
oarecum reuşit. Dacă era mai bătrân ai fi zis că l-au fabricat germanii în al doilea război mondial ca să scape de japonezi. Cică ,,anul zodiacal"- şobolan; asta aş fi scris mai degrabă la trăsături.
Probabil sătul toată adolescenţa de bârfele de la şcoală, şi-a luat inima în dinţi şi s-a hotărât să posteze pe blogul
personal o poză cu o fată, dorind să ne arate că şi-a început viaţa sentimentală la o vârstă fragedă. Ce păcat! Păi tocmai când se legalizase şi la noi, mă Gică, te-ai sucit?!... Şi totuşi omul nostru este teribil de preocupat de fotbal. Probabil îl vede ca pe un refugiu personal în lupta sa cu virilitatea foarte scăzută sau poate îi place din simplul motiv că sunt mulţi băieţi şi nu ar putea să piardă momentul când se schimbă jucătorii în vestiar. Altfel nu îmi explic de ce îi place să fie portar, probabil îl face fericit să tragă băieţii în el. Am încercat zilele trecute să obţinem un interviu de la Gică, dar ne-am dat seama că nu poate comunica cu oamenii. I-am pus câteva întrebări la care nu am primit niciun răspuns, doar o privire foarte pierdută şi, când era cât pe ce să credem că suferă de autism, a venit prietena lui (n.r.-actuala soţie) la noi şi ne-a spus că de fapt el nu vorbeşte cu presa. I-am zis: "Păi nu-i nimic domnişoară, ne mulţumim şi cu dumneata". Şi într-adevăr ne-a mulţumit pe toţi.
Vom reveni probabil cu noi informaţii despre Viaţa lui Gică, suntem siguri că încă are multe de oferit celor ce-l
simpatizează, îl iubesc şi îl respectă, adică celor din lumea lui.

Deco

Inconfundabilul ţine şi el să salute modul în care conduce acest Mourinho autohton echipa "popilor", selectându-i în lotul acestei măreţe formaţii pe cei mai buni jucători ai Cupei Teologos, cupă la care trebuie să menţionăm că s-au confruntat Iepuraşii, La Keke, Sărmăluţele sau Apostolii Lupilor. Aveţi aici şi dovada.

5 comentarii:

  1. Mama..ce amuzat sunt dupa acest post..f tare....Sa-i calcam pe cap pe teofili, pardon teologi
    CLAU-gol

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ne-a multumit pe toti" HA HA=))))

    RăspundețiȘtergere
  3. urat..se vrea a fi un blog al echipei de fotbal si o sursa de informatie "from inside". nu stiu de ce incepem sa ne legam de unul sau altul, in conditiile in care mai avem multe de imbunatatit in propria ograda. "Investeste in tine atata timp cat sa nu mai poti sa-i critici pe altii".
    numa' bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim
    Daca zici ca esti "din interior", de ce nu te semnezi? Eu cred ca stiu cine esti, insa cand dai un citat asa de frumos ar trebui sa spui si cine esti si cui ii apartine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce caterinka ai in tine...citat atat de frumos..Minunea sunt. ;)

    RăspundețiȘtergere