marți, 24 martie 2009

Fjscei pana la moarte!

Fac apel la pasiunea si devotamentul fjscistilor. Avem nevoie maine de voi sa veniti in galben-verde de la ora 13.00 pe terenul de la drept. A venit vremea sa cantam neincetat pentru culorile FJSC-ului si sa purtam echipa de boboci spre medaliile de bronz. Echipa noastra va intalni reprezentativa Dreptului, care a pierdut 8-3 in fata celor de la Matematica.

In speranta ca echipa isi va reveni dupa socul din semi-finala, managerul echipei va incerca sa pluseze cu o prima binemeritata. Managerul a ales sa pastreze surpriza pentru ziua meciului, dar surse de incredere din anturajul sau au aflat ca prima va fi un comestibila.

Maine va fi o zi decisiva si pentru completarea lotului echipei mari, cei mai valorosi boboci urmand sa faca pasul catre echipa mare. Asadar, fjsceii au pentru ce lupta maine. Nu ratati meciul de maine, spectacol garantat de aromadevestiar!

11 comentarii:

  1. As vrea sa stiu care e echipa de maine. Daca se mai face echipa pe prietenii, iar eu intru pe teren doar asa la misto, atunci NU vin.

    In plus nu m-a anuntat nimeni de meciul de maine. De pe blog aflu ora...:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Este regretabil ca s-a ajuns la astfel de animozitati in cadrul echipei, intr-o competitie cu miza redusa pana la urma. Lucrurile ar trebui spuse direct, fara menajamente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine....hai sa le spunem direct si fara menajamente. Am acumulat deja destule frustrari in mine.

    Inca din toamna ma pregateam pentru momentul asta. Eu si inca cativa colegi. Am muncit, am venit constant la antrenamente, ne-am pregatit si treptat forma s-a ridicat. Nu eram cei mai buni, dar puneam sufletul si aveam un singur: sa facem o impresie placuta la Cupa Bobocilor.

    Vine primavara, continuam sa ne pregatim. Ne antrenam si cu echipa mare. Ma implic mult, merg la antrenor, vorbesc cu ceilalti reprezentanti, caut oameni, lipesc afise....fac aproape toata munca. Ne apropiem de Cupa Bobocilor. Si ce se intampla? Chiar de ce mi-a fost mai mare teama.

    Ne procopsim cu un capitan, pasamite scolit in Divizia C, cu aere de mare geniu in ale mingii, care are aroganta sa se autopropuna capitan. Din lipsa de solutii...ramane el.

    Nu as avut nimic cu asta, daca nu ar fi inceput sa faca echipa pe prietenii. Baiatul se pricepea, stia putin fotbal. Concret....contest titularizarea lui Andrei Jujan. Hai sa vedem: eu ma pregatesc din toamna, cum am mai spus. Vin la toate antrenamentele, am evolutii bunisoare. Andrei...apare la doua antrenamente. La primul pleaca dupa 30 de minute...ca are ceva mai important de facut, la al doilea e primul care pleaca de pe teren. Cu toate acestea e titularizat in locul meu, inca de la primul meci. Bun....am inghitit in sec si am tacut.

    Vine urmatorul meci. Sunt titular pentru ca Andrei iar avea ceva mai bun de facut. Am o evolutie buna, imi indeplinesc sarcinile, joc in aparare iar pana sa fiu schimbat nu primim nici un gol. Nu a trecut nimeni de mine, am fost la originea fazei celui de-al treilea gol. Ne calificam en fanfare.

    In semifinale... Andrei nu are ce face si vine la meci. Logic e titular. Ghici in locul cui? Si s-a vazut ce s-a intamplat... Nu e cazul sa descriu eu evolutia lui.

    Apoi m-a stupefiat deciziile capitanului. Cu doua minute inaintea primei reprize, Andrei iese de pe teren ca nu il mai duc picioarele. Intru eu. Scorul e egal...se mai poate face ceva. Dar minutele astea trec repede, Andrei isi recapata aerul in plamani si...da, vrea din nou pe teren. In locul meu. Alex se conformeaza...si ma scoate iar din echipa. :| Imi transmite ca eu intru in ultimele 10 minute ca sa alerg non-stop. Pana la urma intru in ultimele cinci minute.

    Acum sa fim seriosi! Ce tactica e asta cu alergatul non-stop? Una ca eu sunt fundas, iar sarcinile mele erau sa stau in aparare si sa opresc atacantii, nu sa alerg pe tot terenul. Doi, ce rost are sa alergi non-stop daca nu aveam mingea??? Era cumva proba de alergat cu stafeta? Sau ce plm? Chiar nu inteleg rostul acestei tactici.

    In cele cinci minute in care am jucat nu am apucat sa fac nimic. Nici nu am avut timp sa ma asez pe teren. Ce am reusit sa fac? 2 pase...una buna, una gresita. O minge respinsa in corner si cursa mea inutila in incercarea de a opri cel de-al treilea gol dupa ce atacantul advers driblase un fundas si portarul....

    Sunt mahnit.... Nu inteleg! Stii cum e sa stai pe marginea terenului si sa vezi cum echipa ta pierde fara sa poti face ceva? Sa vrei sa ajuti...dar sa nu fii lasat? Cu ce a fost mai bun Andrei Jujan sa ma scoata din echipa??? Daca era unul mai bun, intelegeam. Daca in meciul precedent eram vinovat si de un singur gol sau evoluam prost, iarasi intelegeam . Dar nu, m-am achitat bine de sarcini. Si totusi....

    Restul echipei nu o pot contesta. Ceilalti baieti au valoare, sunt buni, chiar foarte buni. Daca pastram aceiasi formula, aceiasi tactica ca in meciul cu Teologia Baptista cred ca ne puteam califica. Asta pentru ca incepeam sa ne cunoastem. In primul meci fiecare a jucat acolo unde a fost pus sa joace. In semifinale a fost o mutare gresita (cred eu) si asta a stricat tot jocul echipei. Pacat...

    RăspundețiȘtergere
  4. IN PRIMUL RAND,DRAGA BOGDAN DACA ESTI FRUSTRAT STAI ACASA!! FOTBALUL NU E PENTRU DOMNISOARE.TU ASTA DOVEDESTI CA ESTI! POTI FII TU CAPITAN! DACA AI VREO CURIOZITATE,CA VAD CA TE FUTE,LUCIAN A VRUT SA FIU EU CAPITAN DAR CU CONDITIA SA NU MA ENERVEZ PE TEREN. NU MA CREZI,INTREABA-L!. DOI DACA ESTI UN DOBITOC STAI ACASA, TI-AM EXPLICAT CA CEI DE LA ADMIN PUBL JOACA TARE SI RISTI SA TE LOVEASCA,NU TI-AM ZIS NICIO SECUNDA SA ALERGI NON-STOP,ASTA AI INTELES TU. SI TREI DACA ESTI PERVERS,STAI ACASA SI FUTE-TE IN CUR CU POPONARII. NU AI VENIT SA IMI SPUI MIE IN FATA, NU TE TINEAU COAIELE SAU CE?? IN FATA PC-ULUI ESTI TARE,VBIM FATA IN FATA. AAAA...CA ERA SA UIT LUCIAN A FOST INSTIINTAT DE MIN DE ORA SI L-AM RUGAT SA VA ANUNTE SI PE CEI AL CAROR NUMAR NU IL AM! EU I-AM MAI ANUNTAT PE MATEI,MARIAN SI JUJAN.
    TOTUSI PROBLEMA SE REZUMA SI ERAI TU TITULAR DACA STIAI SA JOCI FOTBAL! DARUIREA NU E DE AJUNS INTOTDEAUNA!! APROPO JUJAN A IESIT LA 2-1 PENTRU EI,CU TINE IN 5 MINUTE CAT ZICI CA AI JUCAT AM LUAT 2 GOLURI....CAM CIUDAT!!!
    AZI POTI SI SA NU VII,PREFER SA JOC FARA UN OM IN TEREN,DECAT CU TINE! CARE NU TE DOVEDESTI A FII DECAT O CURVA ORDINARA!! AMICII TAI VOIAU SA TE DEA AFARA DIN ECHIPA,EU AM ZIS SA TE SUSTIN CA TE-AI OCUPAT ECHIPA! SI INCA CEVA NU UITA CAND M-AI BARFIT LA JUJAN!! PROSTIA SE PLATESTE...
    CU RESPECT,ALEX NEDEA

    RăspundețiȘtergere
  5. AM UITAT SA SPUN MAI SUS. KKTULE STII DE CE A PLECAT COSMIN SI NU MAI VINE LA MECIURI?? ITI ZIC EU,PENTRU CA EU AM ZIS SA JOCI TU TITULAR SI NU EL!!! PROBABIL CA TU NU STII CA INAINTEA PRIMULUI MECI MAJORITATEA MI-A SPUS SA JOACE EL TITULAR!! STII CINE A JUCAT TITULAR?? EXACT,TU!! ALEX NEDEA

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite cum nici dreptul la opinie nu mai am. E parerea mea. Am tot dreptul sa mi-o exprim. Daca nu esti de acord cu ea, e ok. Dar pana sa ma ataci in halul asta e cale lunga.

    Ciudat e ca tot eu sunt scos tap ispasitor. :| Un capitan nu trebuie doar sa conduca echipa, ci sa isi asume si responsabilitatea infrangerilor si a nemultumirilor de la echipa. Da....si sa incerce macar sa le rezolve, nu sa isi injure proprii jucatori.

    Nu mi-ai spus niciodata faza asta: "CEI DE LA ADMIN PUBL JOACA TARE SI RISTI SA TE LOVEASCA". Si apoi chiar asa....sunt cumva cristal Swarowsky? Puteam suporta o lovitura, iar jucatorii aceia nu mi s-a parut deloc a fi jucat tare. De ce nuredcunosti simplu ca m-ai scos din echipa ca sa ii faci loc prietenului tau?

    Cu alergatul non-stop...asa am fost instiintat cand mai scos din teren, dupa ce Andrei se relaxase si a vrut din nou sa joace. Mesajul mi-a fost transmis clar de Lucian si Rigidiu, sunt convins de asta. Am incercat sa fac asta in putinul timp cat am intrat, dar cum am spus, fara minge degaba alergi non-stop. Am mai spus ca nu am avut timp sa ma asez pe teren in cele 5 minute! O parte de vina am la cele goluri, insa nu e cazul sa ma faci tap ispasitor la ele, doar pentru ca mi-am expus parerea. In fond golurile astea au venit pe fondul jocului mai slabit din final al echipei si nu pentru ca as fi gresit eu decisiv.

    Faza cu barfa e iar exagerata. Andrei a venit la mine, nu eu am mers la el! Dupa primul antrenament m-a intrebat ce parere am despre tine. Noi avusem acea prima discutie si nu mi-ai lasat o impresie buna. Imi pareai arogant etc. Cu timpul mi-am mai schimbat parerea. Pana azi! Oricum lui Andrei in mare i-am spus asta: "Ca jucator e foarte bun, dar ca persoana lasa de dorit." Daca parerea mea despre tine te ofenseaza, imi pare rau...dar chiar nu e cazul sa injuri pentru asta. Apoi daca ti-a spus Andrei alceva sau a mai inrosit cumva afirmatia mea, ei bine, pentru asta nu pot raspunde.

    Apreciez ca vrei sa vorbim fata in fata, dar crezi ca am putea avea discutia asta lunga daca eu nu aud? Nu e logic sa aleg un canal si un suport in care sa ma pot exprima bine si corect? Si la fel sa inteleg bine ce imi transmiti tu?

    Despre Cosmin eu stiam alceva.... a plecat pentru ca voiai sa il pui portar. Ca lui ii era teama sa nu gafeze decisiv in poarta si ca ar fi vrut sa joace pe teren, iar daca ar fi fost sa scoti pe cineva...logic, tot eu eram acela. Cred ca Cosmin ar fi ramas langa noi si ca rezerva, era multumit si sa intre in a doua repriza pentru cateva minute....dar pe teren. Problema acolo a fost ca nu ai gestionat tu bine situatia si nu ai putut sa il linistesti. De ce nu i-ai spus ca va intra macar in repriza a doua? I-as fi cedat locul fara sa protestez, la fel cum i l-am cedat si Babicului (asa il cheama, nu?).

    Asta e tot ce aveam de spus. E parerea mea, va rog nu mi-o denaturati. Pot sa inteleg daca nu sunteti de acord cu ea, dar nu e cazul sa ma atacati pe gratis, doar ca sa aruncati mata in ograda mea.

    Acum hai sa mergem inainte....iti doresc succes in meciul de azi si sper sa aduceti Bronzul la FJSC!

    RăspundețiȘtergere
  7. DREPT LA REPLICA

    Sunt mahnit de acest conflict cu aer dramatic pe care domnul Bogdan Fechita l-a provocat. In primul rand, trebuie sa mentionez anumite chestiuni care nu au legatura cu prestatia jucatorilor.
    Domnul Fechita induce ca argument forte (si unic) al nedreptatirii sale faptul ca s-a pregatit mult si s-a ocupat de organizare. Si? Asta il face mai bun sau mai talentat? Este asolut irelevant ce a facut el pentru organizarea echipei. Nu mai suntem ca acum 20 de ani cand se premia obedienta si munca de dragul muncii. Aceasta conceptie sisifica ma amuza si trimite acuzatiile sale in derizoriu. Imi pare sincer rau ca m-am rugat 2 saptamani sa il aduc pe Alex in echipa. Probabil si el regreta ca s-a zbatut sa ii aduca pe Matei si pe Marian in echipa pentru a prezenta o formula cat mai demna. Nu stau acum sa anticipez cum ar fi aratat echipa cu domnul fechita si domnul Cosmin titulari, pentru ca nu vreau sa dau discursului meu un caracter ridicol.
    Stimate domnule Fechita, regret ca ai imprumutat de la jurnalisti doar atitudinea polemica si calomnioasa. Regret ca soliciti sa ti se ofere credite fara acoperire, la fel cum fac in general sortivii autohtoni.
    Daca ai renunta la atitudinea gspista de a redacta discursurile tale si ai citi macar un cod deontologic si cateva carti de structura argumentativa probabil ai fi fost mai pertinent in acuzele tale.

    Si acum ma voi referi la prestatiile jucatorilor.
    Am recunoscut ca am jucat slab. Am alergat mult si daca s-ar fi aplicat stilul tau de argumentare ar fi trebuit sa ma autoconsider cel mai bun de pe teren, nu, domnule Fechita?
    Ai jucat doua minute si am luat 2 goluri, unul de pe partea ta. In meciul precedent, colegii nu au avut aceasi conceptie despre prestatia ta pe care ai ilustrat-o tu mai sus. Altfel probabil ar fi pus la indoiala dorinta lui Alex de a te schimba cu mine.
    Ca si concluzie, daca as fi fost in locul lui Alex care a investit mult in formarea echipei (ma refer aici la tactica, nu la lipit afise) probabil as fi fost si mai putin decent decat el. Frustrarea ar trebui sa fie din partea lui, care are probabil mai multe cantonamente fotbalistice decat meciuri cu rapid vazute de unii si de altii;).
    In concluzie, domnul Fechita ar trebui sa ceara scuze daca ar dori sa isi mai recupereze din integritatea personalitatii pentru care a muncit un an si pe care a pierdut-o cu un simplu comment.
    Andrei Jujan

    RăspundețiȘtergere
  8. Intrarea mea pe postul de portar a fost doar picatura care a umplut paharul. Intr-adevar, eu mi-am dorit sa fiu titular, dar daca Alex a considerat ca Bogdan merita asta, e OK. Cert e ca echipa a jucat frumos si tin sa ii felicit pe baieti pentru medaliile de bronz pe care le-au adus la etajul 6. Acum au ridicat stacheta si toata lumea asteapta o evolutie de senzatie din partea echipei mari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel putin publicul va fi cel mai tare de pana acum>:)

    RăspundețiȘtergere
  10. ce sparti. aroganta chiar duce la pierderea meciului indiferent de sport

    RăspundețiȘtergere