miercuri, 18 martie 2009

Spectacol total în sferturi!



Este pentru prima dată când Rigidu' şi Inconfundabilul scriu amândoi despre acelaşi subiect, dar o victorie precum cea de azi a bobocilor fjscişti merită apreciată aşa cum trebuie pe aromadevestiar. Scorul final, 7-1 pentru echipa noastră, îi scuteşte pe baptişti de orice comentarii. Jurnaliştii au marcat primul gol repede, prin Matei, care se anunţă unul din candidaţii la titlul de golgheter al Cupei Bobocilor. În prima repriză, adversarii n-au pus nicio problemă apărării noastre, formate din Cătălin Mihai pe banda stângă, cel de-al doilea căpitan Lucian Negrea în centru şi Bogdanf pe partea dreaptă, care l-a înlocuit cu succes pe marele absent al întâlnirii, Andrei Jujan. Cu Dragoş în formă maximă la mijloc, deşi încă bolnav de gripă, cu Matei care a ţinut să le demonstreze suporterilor şi colegilor de echipă de ce a fost primul marcator anul trecut la Cupa Bobocilor şi cu căpitanul Alexandru Nedea care a trimis în teren cel mai bun 7, FJSC se anunţă a fi o candidată serioasă la câştigarea Cupei Bobocilor.

Recunosc că cei de acum formează o echipă mai bună decât cea pe care am aliniat-o noi, acum 2 ani, la startul acestei competiţii. Deşi apărarea părea să fie punctul slab al echipei, Lucică, aşa cum îl strigă colegii şi suporterii pe cel de-al doilea căpitan, l-a marcat exemplar pe vârful baptiştilor. De altfel Lucian, care şi-a făcut pregătirea înainte de meci cu 2 gogoşi, a părut să înţeleagă şi să aplice perfect sfaturile Unicului Căpitan Rigidu', nelăsând pic de spaţiu adversarului său direct. Totodată trebuie remarcat şi devotamentul lui Bogdanf, care a apelat şi la alunecări pentru a-şi ajuta echipa. Deşi titular incontestabil până la acest meci, Andrei Jujan are o concurenţă serioasă acum în apărare, în persoana lui Bogdanf.

Mijlocul a mers foarte bine, Dragoş având o evoluţie conform aşteptărilor şi creând multe situaţii de gol pentru vârful nostru împins, Matei. Aici consider că s-a decis în mare măsură jocul, baptiştii părând a fi o echipă ruptă în două, fără un om care să lege apărarea de atac. Dragoş a alergat foarte mult, s-a implicat în majoritatea acţiunilor noastre ofensive, venind şi aproape de apărare pentru a-şi lua mingi şi a deschide jocul fjsciştilor.

În atac, aşa cum am amintit şi mai sus, Matei a evoluat exemplar, finalizând cu sânge rece atunci când a fost cazul, dar dând şi dovadă de altruism în câteva rânduri când i-a pasat decisiv lui Alex Nedea. Golurile echipei noastre au fost marcate de Dragoş (2), Alex (2), Matei (2) şi Cătălin.

În final ţin să-i felicit pe toţi jucătorii şi să le urez să evolueze la fel de bine în următorul meci, care va fi mult mai dificil pentru fjscişti, aceştia urmând să întâlnească echipa Administraţiei Publice, una din favoritele competiţiei.

16 comentarii:

  1. Consider ca am avut un meci extrem de greu. Pe teren s-a simtit altfel,baptistii au fost determinati. Meciul a fost decis de superioritatea noastra tehnica si de dorinta acerba de victorie. Cu aceasta ocazie imi cer scuze si lui Cozmin pentru incidentul din timpul meciului,dar am incercat sa ii surprind pe evlaviosi cu o mutare soc. Nu in cele din urma vreau sa multumesc publicului numeros care nu a incetat sa ne sustina in ciuda vremeii potrivnice! Va multumim!!! Alex Nedea

    RăspundețiȘtergere
  2. Bvo Alex, un capitan nu doar in teren, ci si in afara lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. @inconfundabilul

    Fireste ca ai uitat sa precizezi un aspect important: FJSC-ul are in sfarsit un portar mare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. vremii* ...scuze eram emotionat:)) voiam sa va intreb la ce ora ne vedem sambata la fotbal?

    RăspundețiȘtergere
  6. C sa facem mah Smurfulica, nu toti putem fi la fel de vigilenti k tine. Pe Marian l-am remarcat si eu la ultima intalnire knd am vazut si niste plonjoane din partea lui. A facut un meci bun si azi, dar baptistii nu l-au intrebuintat serios. Urmeaza meciul cu Administratia Publica, aia chiar sunt periculosi, acolo va fi mare nevoie de el.

    RăspundețiȘtergere
  7. @inimaginabilul

    O sa renunti tu vreodata la aroganta asta, mai ales ca nici nu-si are locul in cele mai multe situatii?

    RăspundețiȘtergere
  8. Zi-mi u Smurfule, cum sa fac sa nu mai fiu arogant? Sa nu raspund knd ma ia cineva la misto? Nu mi-a placut acel "fireste" si normal k ti-am raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  9. Poi daca esti neatent! Iti spun asa, daca as fi fost Marian si as fi intrat pe blog, m-ar fi deranjat sa vad ca toti colegii mei sunt mentionati pentru jocul bun practicat, mai putin eu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Stie mah Marian k am apreciat evolutia lui ;) L-am felicitat la final, la fel k p toti baietii. Data viitoare knd voi mai scrie sigur va aparea si numele lui fiindk cei de la Administratie Publica au un superatac pt Cupa Bobocilor.

    RăspundețiȘtergere
  11. sunteti criminali amandoi =))))))) deci la fiecare post reusiti sa va certati
    pisi

    RăspundețiȘtergere
  12. Promit sa asist si eu la semifinala de luni!

    Felicitari si la mai mare! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Managere, baietii te acuza de faptul ca tu te ascunzi sub pseudonimul de "Pisi"! :)) Cum comentezi?

    RăspundețiȘtergere
  14. nu comentez aceste speculatii, ce pot sa va spun este ca azi m-am spalat cu gelu' de dus "fa for men" si am avut o experienta de tip Liiceanu, stiu ca n-are legatura cu subiectu' dar am zis sa cresc audienta blogului cu aceste dezvaluiri cvasi-incendiare:)))
    razvan

    RăspundețiȘtergere