miercuri, 1 aprilie 2009

A murit "generaţia de aur" fjscistă!



Incredibil, dar adevărat! Lucrul de care mă temeam, care începuse să fie vehiculat pe holurile FJSC-ului de acum câteva zile, s-a transformat în realitate! Generaţia de aur a FJSC-ului nu va participa la Cupa Universităţii! Nume grele, precum Rigidu' Unicul Căpitan, Simbolul Alex Smurfu, Ionel Piatră Ponce, Pantera Filip sau Minunea Blondă vor absenta de la competiţia care i-a făcut celebri în urma scandalurilor repetate din cadrul echipei. Unicul Căpitan a declarat că a pierdut controlul vestiarului, că nu mai poate tempera ieşirile nervoase ale unor jucători, printre care mă enumăr şi eu, şi a hotărât să îşi pună ghetele în cui înainte de cea mai importantă competiţie universitară. Surse din anturajul acestuia ne-au declarat că doreşte să le propună membrilor echipei de boboci să evolueze la Cupa Universităţii şi că el îl vede căpitan al noii echipe a FJSC-ului pe Lucian Negrea a.k.a. Gogoaşă. "Nu mai fac faţă. Lipsa de disciplină şi absenţele nemotivate de la antrenamente m-au determinat să iau această decizie. Eu am dat totul pentru spiritul fjscist, dar băieţii sunt mai preocupaţi de poker şi de cluburi de noapte decât de competiţia care bate la uşă", i s-a confesat Unicul Căpitan unui prieten de-al său care a preferat să-şi păstreze anonimatul.

Membrii "generaţiei de aur" nu vor avea astfel ocazia să îşi depăşească performanţa extraordinară de anul trecut, locul 4 la Cupa Universităţii, şi nu îşi vor lua nici rămas-bun de la competiţia care a făcut din ei nişte legende fjsciste. Contactat de blogul nostru, Ionel Piatră Ponce s-a arătat şocat de vestea aceasta, dar a admis că atmosfera din sânul echipei s-a deteriorat considerabil în ultimul timp şi că acest lucru nu putea duce la performanţă. Rămâne de văzut dacă managerul Răzvan Szabo se va ocupa în continuare de finanţele echipei, până la această oră el neaflând decizia membrilor "generaţiei de aur" de a se retrage din formaţie. Personal, nu pot să îmi exprim decât regretul că lucrurile au mers atât de departe şi că şi eu am contribuit la această stare a lucrurilor. Nu mai avem curajul să ne privim în ochi în vestiar, suntem mai mereu irascibili, iar pe teren se simte permanent criza de inspiraţie. În acest context, nu ne mai rămâne decât să le urăm succes bobocilor şi, mai ales, viitorului căpitan al echipei FJSC-ului, Lucică, la competiţia care va începe pe 13 aprilie. Potrivit unor surse autorizate, Rigidu' îi va preda lui Lucică banderola zilele următoare.

3 comentarii:

  1. Imi pare rau sa citesc asta. Rugamintea mea e sa va mai ganditi la asta. V-ati pregatit atata timp. Nu puteti renunta chiar acum. Nu veti face decat sa le dati satisfactie rivalilor. Chiar formati o echipa buna, chiar cred ca puteti castiga Cupa. Am jucat alaturi de voi si stiu de ce sunteti in stare.

    Sper sa reveniti asupra acestei decizii. Credeti-ma e foarte greu sa traiesti cu regretul de a nu fi jucat. Incercati! Pentru FJSC! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa spun asa, generatia de aur nu va "moare niciodata", insa vreau sa precizez ca sunt solidar cu vechii mei prieteni si colegi, Razvan, Filip, Bogdan, Claudiu, Alex, Ionel, Mutu (n-am vrut sa omit pe nimeni), si ma retrag din echipa FJSC-ului!

    Succes bobocilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. bai nici eu nu mai vin...si asa trageam de mine nu prea mai aveam chef, plus ca sunt si lovit si nu stiu daca-mi revin pana atunci...

    RăspundețiȘtergere