joi, 5 martie 2009

Simbolul Alecsmurfu se prezinta pe muzica lui Mika


Nume si prenume: David Alexandru şi Mihai

Porecla fjscista: Smurfu’ (am venit cu ea din liceu) (zambeste)
Varsta: aproape 22
Sex (cm): Da.
Inaltime: 191 cm
Greutate: puţin peste 90 de kg
Post: am început ca fundaş, iar acum joc în linia de mijloc. Indiferent de postul pe care intru, încerc să dau tot ce-i mai bun.
Piciorul cu care lovesti mingea: dreptul, dar mai fac şi excepţii (zambeste)
Ocupatie: O sa fac puţin pe interesantul şi am sa spun că în prezent activez ca PR Officer pentru o agenţie de work & travel
Despre tine: Un îndrăgostit de sport cu un dezvoltat simţ al umorului.
Cum poti fi cucerit? Cu un zâmbet frumos şi o minte sclipitoare.
Ce apreciezi cel mai mult la sexul frumos? Pe lângă un trup frumos? Puţină minte...
Pasiune: Sportul de orice fel şi petrecerile.
Muzica preferata: Îmi place muzica bună. Un exemplu ar fi genul electro, iar dacă trebuie să numesc o trupă care-mi place, voi da un nume românesc: Şuie Paparude.
Film preferat: „Catch me if you can” e unul dintre ele...
Carte preferata: „Reîntoarcerea lui Rocambole”
Fotbalistul preferat: Dennis Bergkamp
Mancarea preferata: Fructele de mare.
Figura preferata din FJSC: Romina Surugiu e favorita mea pentru ca am învăţat multe de la ea, însă am o întreagă listă cu oameni din FJSC pe care îi apreciez. Pe ea se înscriu domnul profesor Marian Petcu, Madalina Iacob, Oana Dan, Matei Stoicovici sau Irene Buhăniţă.




more about "Simbolul Alecsmurfu se prezinta pe mu...", posted with vodpod

15 comentarii:

  1. Relaxxxx....super super...cand luam cupa aduc firma de catering care ne organizeaza si noua petrecerile..ne deghizam in sirene si mancam fructe de mare.
    Besos ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Si tuuuuuuuuuu... esti fratele meu! Sa traim... bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga colegutzule....ce placere s t vad:D totusi am o nelamurire...la partea aia cu "sex" e incomplet raspunsul...sex (cm)???
    Asteptam varianta editata:D =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim

    O singura persoana imi spune asa! >:D< Raspunsul o sa-l primesti... in privat! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu asta este poza reprezentativa!!! capitane sa ma contactezi sa iti dau poza potrivita. trebuie neaparat sa postezi o poza care sa il reprezinte cu adevarat pe colegul nostru:)cu stima si respect, miruna

    RăspundețiȘtergere
  6. Este scandalos! Niciun alt membru al dreamteam-ului n-a fost tratat asa! Cum e posibil sa schimbi poza fara acordul meu si, mai mult decat atat, sa postezi o imagine pe care nu o ai de la mine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Este regretabil sa vezi ca un membru de baza al echipei care da totul pe teren este tratat in acest fel tocmai pe blogul informal al echipei!

    RăspundețiȘtergere
  8. lasa draga ca o are din surse de incredere:P tuuuuuuuu sa taci

    RăspundețiȘtergere
  9. In niciun moment nu am vrut sa creez o situatie neplacuta pentru unul din oamenii in care imi pun mari sperante la Cupa Universitatii. Am considerat insa, ca vei accepta aceasta dubla expunere, de dragul fanilor nostri fjscisti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci nu pot sa cred :O:O:O la rubrica Figura preferata din FJSC nu imi vad scris numele :O:O:O friend, spune-mi ca e de la ei si nu e greseala ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Smurf..o agentie de work and travel? my dearest...American Experience nu este doar o firma, ci un brand in sine, corect? ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ eereena

    Cred ca te-am lamurit, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. ...si deci "o minte sclipitoare" sau "putina minte"? sau poate ca putina minte, dar sa fie sclipitoare... ;)

    Di

    RăspundețiȘtergere