marți, 27 ianuarie 2009

Suferim, dar nu renuntam la lupta!


Intrerup seria interviurilor-capodopera pentru un post esential in ceea ce priveste nivelul de pregatire a formatiei noastre in acest moment. Duminica seara, o parte a echipei s-a confruntat cu o selectionata a stomatologilor trecuti de prima tinerete, in balonul de la Lia Manoliu. Trebuie sa recunosc ca rezultatul nu a fost cel asteptat, echipa evoluand sub asteptari in (putem spune) primul amical din acest an. Eu, inconfundabilul, minunea blonda si emo-mutu (playboy-ul echipei)am castigat un singur meci din 4 disputate, si acela la 11 m. Avand in vedere ca suntem intr-o perioada de acumulare, nu rezultatele sunt ingrijoratoare, ci jocul steril al echipei. A lipsit tesatura de pase cu care dreamteam-ul fjscist si-a entuziasmat suporeterii la Cupa Universitatii. Au fost anumite actiuni individuale finalizate cu sut la poarta, insa prea putin pentru o echipa care isi propune cucerirea trofeului universitar. Singurul gol marcat din actiune a venit in urma unui pressing. Am recuperat balonul si am inscris cu un sut violent la vinclu. Cheia jocului o reprezinta, insa jocul combinativ si formarea unei echipe scurte, care a ramas un ideal de neatins inca pentru noi. M-am simtit responsabil sa le impartasesc fanilor situatia actuala a echipei. Sper ca baietii sa se ambitioneze si sa isi ridice nivelul evolutiilor in urmatoare partide de pregatire. Se simte ca echipa nu are prospetime si acest lucru ne indica faptul ca trebuie sa punem accent in special pe pregatirea fizica, inainte de marea competitie. Urmeaza vineri un joc-scoala in care vor participa si juniorii fjscisti, doritori sa prinda lotul dreamteam-ului.

6 comentarii:

  1. la ce ora si unde e "jocul-scoala"?

    RăspundețiȘtergere
  2. terenul e langa romprim, berceni. incercam sa rezervam vineri de la 20-22. ne auzim pe mess cand e ceva batut in cuie;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place de Cezardinho pentru ca nu uita de unde a plecat! Bravo dom'le! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu ai specificat cine a dat sutul la vinclu?

    RăspundețiȘtergere
  5. @alecs: thank you, thank you... you're far too kind :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @musicbox
    Nu vreau sa ma laud, dar nu mi s-a parut relevant, fiind vorba doar de un amical:))

    RăspundețiȘtergere