luni, 12 ianuarie 2009

Inconfundabilul Gotti se destainuie doar pentru voi!




Nu multi se pot lauda ca au fost atinsi de insusi nea’ Ovidiu, cel care a slefuit o generatie intreaga de jurnalisti sportivi. El este totusi printre cei privilegiati de soarta. Se spune despre el ca se indragosteste usor, insa tocmai inima lui mare face diferenta pe teren, in momentele delicate. Este vulnerabil in ceea ce priveste pregatirea fizica, dar compenseaza prin daruire. A marcat la debut pentru FJSC, in meciul cu cei de la Litere, meci in care s-a nascut practic generatia de aur a FJSC. A recidivat apoi anul trecut, cand a pus umarul serios, atat la victoria de golaveraj din partida inaugurala, cat si in disputa decisiva cu cei de la Geologie. Sunt sigur ca ati ghicit despre cine e vorba, nimeni altul decat Inconfundabilul Gotti.

Esti unul dintre oamenii de baza ai generatiei de aur FJSC, care sunt gandurile tale pentru Cupa Universitatii de anul acesta?

Ma simt flatat de ce ai zis. Personal, nu ma simt unul dintre oamenii de baza ai echipei, in primul rand pentru ca nu am depus la fel de mult efort ca ceilalti coechipieri. De baza sunt Blondul, tu si cu Alex Smurfu, Simbolul. Fara el chiar n-am exista. Eu am incercat sa evoluez la capacitatea maxima in fiecare meci, uneori am reusit evolutii bune, alteori nu. Pentru editia de Cupa de anul acesta, pun la punct o pregatire speciala. Sper sa ne indeplinim visul, sa cucerim trofeul. Sau daca nu, macar sa ne razbunam pe tocilarii de la Mate.

Ce ne-a lipsit in ultimii doi ani pentru a ajunge in finala?

Pai in primul an clar n-am fost pregatiti pentru o incercare atat de mare cum este Cupa Universitatii. Pentru a trece de “sahisti” si de geografi iti trebuie antrenamente intense si un prim 7 cat mai omogen. In al doilea an, se creasera anumite legaturi de joc, dar am avut ghinion in semifinale.

Cum vezi selectionata FJSC anul acesta, fata de editiile trecute?

Suntem mult mai puternici. Cu Ionel Piatra Ponce in aparare, cum i-ai zis tu (rade), alaturi de tine care esti un adevarat Mirel Radoi al FJSC-ului, cu Simbolul Smurfu la inchidere, cu Blondul in atac, zic ca avem sanse mari la trofeu.

Care este atmosfera in sanul echipei?
Acum este foarte buna. Au fost anumite neintelegeri intre mine si Simbol, deja tot auzeam discutii pe la facultate, veneau fetele sa ma intrebe ce se intampla, dar s-au rezolvat. Tin sa le anunt pe fanele noastre ca suntem la fel de prieteni ca la inceput si ca o sa fim la 100% din capacitate cand incepe Cupa. Si fizic si psihic.

Cand echipa este in dificultate, catre cine te intorci din teren?

Asta cu alte cuvinte ar fi pe cine apreciez cel mai mult (rade). Ma uit catre toti, fiecare are punctele lui forte si atunci cand evolueaza Blondul mai slab, esti tu mai bun, cand Simbolul nu e in forma vine “Pantera” Filip sa-l sprijine la mijloc.

Ce parere ai despre fjsceii care vin din spate?

Nu i-am urmarit prea mult, sa vedem ce o sa faca la Cupa Bobocilor. Le urez succes si sper sa se califice din grupe. Vreau sa le zic ca e concurenta mare pentru un loc la prima echipa, asa ca daca doresc sa faca parte din dreamteam-ul care a inregistrat cele mai mari performante din istoria acestei facultati, trebuie sa fie extrem de valorosi.

Cum stai cu viata extrasportiva? Exista cineva special in viata ta?

Asta e o intrebare-capcana? Vrei sa vezi daca mai fumez, daca mai beau, daca merg prin cluburi? (rade) Cu tigarile am lasat-o de tot, de baut cate ceva cred ca bem toti si mai mergem prin cluburi. Cineva special? Da, toate colegele mele sunt speciale. Sper sa nu ma dezamageasca si sa vina sa ne sustina la Cupa.

Se vorbeste tot mai mult despre o apropiere intre tine si managerul echipei. Sunt doar speculatii?
Depinde ce apropiere. Razvan Szabo e ca fratele meu, de fapt toti cei din echipa sunt ca fratii mei, suntem ca o adevarata Cosa Nostra. Cosa Nostra din FJSC.

Nu iti creeaza aceasta legatura antipatie in randul coechipierilor?

Ai senzatia ca ma antipatizeaza cineva din echipa? (rade) Nu vreau sa fiu titular doar pentru ca sunt prieten cu managerul echipei sau cu capitanul ei. Daca merit sa intru din primul minut, bine, daca nu iar bine. Stii ca nu am probleme de genul asta.

In final, ai sansa sa te adresezi suporterilor…

Bineinteles, tin din nou sa le spun suporterilor ca avem mare nevoie de ei anul acesta. Am obosit sa tot vorbesc de obiectivul maret pe care ni-l propunem. Tragem la titlu in 2009 si ii astept pe toti fanii la Drept sa ne sustina. Le pup pe fanele noastre si le invit inca o data sa fie alaturi de noi la Cupa Universitatii.

17 comentarii:

  1. Razvan: as dori sa-i linistesc pe toti fanii care se tem ca-l voi impune pe Bogdan in echipa. Desi e finul meu si-l consider ca pe un copil de-al meu nu voi face nicio presiune asupra lui Mihai, decanul. Voi continua sa trimit foaia cu echipa cu 15 minute inainte de startul partidei. Jucatorii vor avea sanse egale in functie de cum se vor antrena. Imediat dupa sesiune vom intra in cantonamentul de la Preoteasa si atunci va voi putea comunica mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand, as vrea sa-i multumesc fratelui nostru, Inconfundabilul Gotti, pentru frumoasele cuvinte rostie la adresa mea si a colegilor de echipa. Vreau totodata, sa confirm spusele lui conform carora tensiunile care aparusera la un moment dat au fost indepartate. Tocmai pentru ca prietenia ce ne leaga e atat de puternica, ea nu putea fi stricata in urma unor neintelegeri minore.
    In alta ordine de idei, sper ca in urma pregatirii speciale de care vorbea, Inconfundabilul sa se puna in sfarsit la punct cu conditia fizica. Ii doresc multa bafta, sa fie ferit de accidentari si sa ajute echipa sa obtina o calificare istorica in primvara Cupei Universitatii. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ alecs
    Ms frumos pt urari ;) Sa speram k vom cuceri trofeul impreuna

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ alecs
    Noi jucam pentru culorile Fjsc si ne daruim an de an pe gazonul artificial de la Drept. Nu cred ca patronul echipei ne poate reprosa ceva in ceea ce priveste evolutia noastra. Sunt de parere ca relatiile intre conducere si echipa ar trebui sa fie bazate pe respect, in niciun caz pe frica, mai ales intr-un an crucial pentru intreaga suflare fjscista.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va distrag pentru cateva momente atentia de la problemele administrative ale echipei si va invit sa va concentrati pe poza inconfundabilului gotti.Cu o asemenea privire nu avem cum sa ne speriem de nimeni si de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu zic sa lasati deoparte privirea Inconfundabilului si sa va concentrati pe zambetul ala care cucereste orice.:D Asta e spiritul echipei!:P
    Sunt sigura ca anul asta o sa fie cu noroc si o sa vina succesul binemeritat si mult asteptat!
    Va urmarim si va sustinem(din umbra)!

    RăspundețiȘtergere
  8. @roxanik
    Ms frumos, stiam eu k esti mereu alaturi de mine ;) Fetelor, luati exemplu d la Roxanik fiindca este mereu la curent cu c se intampla in echipa d fotbal si ne sprijina in realizarea obiectivului. Mai ales p mine...

    RăspundețiȘtergere
  9. Uof..Bogdane..Raman la parerea ca trebuia sa dai mai multe detalii din viata ta personala...eu cel putin asta speram in celebrul tau interviu..ehh..asta e..poate data viitoare ... SEMNAT "O ANONIMA" )))))))
    PS: Sper ca a fost o gluma toata faza cu apropierea de Razvan..dc nu ...atunci sa-si ia gandul..:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @anonima
    Era vb de o apropiere k cea dintre Becali si Radoi, nu stiu la c te-ai gandit u :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Inconfundabile, ti-ai bagat fanele in sperieti! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, s-au speriat k am alta orientare, au inteles gresit intrebarea aia. Nu-i nimic, le-am linistit acum, e totul ok ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. draga "O ANONIMA", comentariul tau m-a indispus atat de tare incat nu am putut sa ma abtin de la a-ti spune vreo doua...
    esenta acestui interviu NU era viata personala a Inconfundabilului! daca asta e tot ceea ce ti-a ramas dupa ce ai citit randurile de mai sus, inseamna k nu ai inteles nimic. ma bucura insa faptul ca bogdan si-a aparat drptul la viata privata asa cum ar apara poarta (asta presupunand k ar juca pe postul de portar) in fata sahistilor cotropitori!
    in consecinta, te rog sa recitesti interviul si sa primesti cu inima deschisa mesajul pe care a vrut bogdan sa-l transmita.
    am incredere k vei descoperi om cu adevarat remarcabil si vei deveni indubitabil fanul lui no1!

    RăspundețiȘtergere
  14. Scumpa mea..eu am inteles f bine tinta acestui interviu...care a fost orientata spre echipa de fotbal a FJSC-ului, dar trebuie sa recunosti ca o tehnica de baza a unui interviu este sa ofere si ceva detalii picante din viata "personajului" pt a avea lipici mai mare la public! In rest eu am sa sustin pana in panzele albe aceasta echipa "de aur" a dnl Coman! Va pup... baietii:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut interviul. Intrebarile (felicitari intervievatorului:P )si raspunsurile au fost la obiect si au redat esentialul avand in vedere scopul lui. M-a facut curioasa interviul cu tine Bogdan, chiar trebuie sa vin sa te vad macar o data evoluand pe teren, pana acum nu m-ai invitat niciodata insa iau interviul ca pe invitatie oficiala :D Apropo, ma bucur ca ai renuntat la tigari, felicitari, o decizie inteleapta. Succes in continuare tie si echipei. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ce biGOTTI frateeee!asta e john sile,fratele meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Inconfundabile sa le aduci pe aceste minunate fete la meciuri, poate de rusinea lor incepi si tu sa alergi! :))

    RăspundețiȘtergere