luni, 19 ianuarie 2009

Alecsmurfu, mai motivat ca oricand!



Inainte de a-l prezenta pe cel pe care il voi intervieva, vreau sa va marturisesc ca este o mare onoare pentru mine, sa-i pot pune cateva intrebari unui om, care inseamna atat de mult pentru FJSC. A fost un fel de parinte fondator pentru echipa de fotbal a FJSC. El ne-a adunat pe toti in jurul sau si ne-a dat placerea de a juca in fata tribunelor goale de la Drept. In momentele de criza, dupa cum am invatat la IRP si CP, trebuie sa apara oamenii exceptionali, a caror misiune este sa-i potenteze pe camarazii lor. Nu cred ca v-a fost greu sa intuiti, ca nu poate fi vorba decat de insusi, simbolul Alecsmurfu.

Care au fost gandurile tale in momentul cand te-ai decis sa ne recrutezi pentru Cupa Bobocilor? Ai simtit ca se va naste generatia de aur a FJSC?

Trebuie sa recunosc ca in momentul in care am inceput selectia pentru echipa de fotbal in vederea participarii la editia 2007 a Cupei Bobocilor, visam sa construiesc alaturi de viitori mei colegi o echipa care sa scrie istorie pentru FJSC. Inceputul a fost greu pentru ceea ce avea sa fie generatia de aur a Jurnalismului, insa am simtit ca o echipa mare se naste chiar dupa meciul cu preoteii de la acea prima competitie la care am participat.

Care au fost motivele care te-au impins sa cedezi banderola de capitan?
Asta am simtit la momentul acela ca trebuie sa fac, nemultumit fiind de faptul ca n-am reusit sa motivez indeajuns echipa incat sa obtinem un rezultat notabil inca din primul an.

Ai fost prezent in toate meciurile de foc prin care a trecut aceasta echipa. Care a fost cel mai frumos moment si care a fost cel mai trist?
Eu incerc sa ma bucur de fiecare moment petrecut pe terenul de fotbal. De altfel, clipe frumoase au tot fost, de la acea prima victorie muncita contra celor care studiaza alfabetul pana la victoria de senzatie obtinuta la scor anul trecut impotriva celor de la Stiinte Politice, cand am inscris poate cel mai frumos gol al meu la o competitie universitara.

Unde crezi ca se va opri dreamteam-ul fjsc-ist anul acesta la Cupa Universitatii?
Nu pot sa-ti raspund la aceasta intrebare acum pentru ca nu cunosc adversarii si nici transferurile efectuate de acestia in intersezon. Pot in schimb sa-ti spun ca sper ca in 2009 sa ridicam trofeul desupra capului. Judecand dupa progresul realizat de la un an la altul, cred ca putem spera la asa ceva.

Crezi ca cei care vin din urma vor putea egala performantele obtinute de generatia de aur?
In momentul acesta nu sunt foarte optimist. Nu ma intelege gresit, am vazut cativa mai tineri colegi extrem de talentati, insa lipsa disciplinei si a unei bune pregatiri isi spun cuvantul. Numai daca vor realiza la timp ce sansa li s-a oferit - aceea de a face parte din famiglia (cum ii place lui Bogdan sa spuna) noastra - si ca trebuie sa profite de ea, vor putea forma un grup puternic, capabil sa realizeze performante la fel de importante ca inaintasii lor. (rade)

Pe ce post crezi ca esti cel mai util echipei?
In fata apararii ma simt cel mai bine, acolo unde se dau marile batalii!

Ne poti dezvalui secretul tau? Care sunt metodele tale de pregatire, pentru ca pari mai in forma ca oricand la startul editiei 2009 a Cupei Universitatii?
Am sa fac acest lucru la sedintele de pregatire alaturi de colegi pentru ca n-as vrea ca adversarii nostri sa afle care e cheia succesului pentru un fjsc-ist.

Marii campioni au si orgolii pe masura. Stiu ca ai fost in relatii incordate cu
Inconfundabilul dar si cu Managerul echipei. S-a rezolvat conflictul?
Din punctul meu de vedere totul e in regula. Am facut uitate animozitatile din trecut.

Circula un zvon pe holurile de la etajul 6, conform caruia Clau-gol sarma ar fi dispus sa revina la echipa, in conditiile in care i-ai cere scuze public, pe blogul echipei de fotbal a FJSC. Cum comentezi?
Eu si Claudiu suntem in continuare prieteni si am clarificat situatia aparuta sezonul trecut, cel putin eu asa cred. Nu stiu nimic despre aceste zvonuri de care vorbesti, insa daca Sarma isi doreste acest lucru, il astept sa vina si sa mi-o spuna.

Crezi ca merita generatia de aur a FJSC sa aiba parte de o mobilizare exemplara a fanilor anul acesta?
Dupa daruirea cu care am jucat meci de meci, cred ca da. Nimic nu te motiveaza mai tare decat ca, la 1-0 pentru adversar, sa auzi incurajarile venite din piepturile a sute de fani verde-portocalii.

11 comentarii:

  1. Cat respect pentru Simbol.. Ce caractere mari se scriu in postul asta.. Ba, tu, tu esti fratemele meu!

    Hai cu galeria!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc surioara pentru sustinerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Smart, fii mai clar! Ce te intereseaza mai exact: un link exchange, un schimb de linku sau ambele?

    RăspundețiȘtergere
  4. @smart
    Asa cum ai vazut noi suntem de acord cu orice link-exchange. O sa te bag eu in lista sa vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  5. @inconfundabilul

    Ia sa faceti schimb de linkuri si cu blogul colegei Sabina Cornovac daca tot sunteti voi de acord cu orice link exchange. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @alecs
    Sabina nu e chiar pe profilul pe care il cautam noi pentru link-exchange, daca intelegi ce vreau sa zic :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @inconfundabilul

    Mi-e teama ca nu inteleg. Fii mai explicit! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Aducandu-se vorba si despre mine in acest interviu, simt nevoia sa infirm zvonurile conform carora as reveni la echipa daca alecsmurfu isi va cere public scuze. Stim ce a fost atunci, o situatie tensionata pe care alecs nu a gestionat-o intr-un mod diplomat. Insa....trebuie sa vedem interesul echipei si sa uitam aceste conflicte. Clau-gol

    RăspundețiȘtergere
  9. @rigidu'

    Si iata cum am fost spulberate zvonurile despre care vorbeai! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ clau-gol
    Daca interpretez eu bine cuvintele tale, se poate vorbi despre o reintoarere la origini. Echipa de fotbal a FJSC isi intampina intotdeauna cu bratele deschise fiii risipitori. In cazul de fata avem un jucator care si-a dovedit calitatile, fiind golgheterul echipei la Cupa Bobocilor, competitia in care s-au calit marile caractere ce formeaza azi generatia de aur. Din pacate, la Cupa Universitatii nu s-a adaptat cum ne-am fi asteptat, dar simt ca anul acesta ar putea fi anul revenirii in topul marcatorilor de la Drept.

    RăspundețiȘtergere
  11. smurfule! daca ai nevoie la echipa vin eu ca transfer. vorbesti cu universitatea mea sa imi dea drumul si te-ai mai ales cu un alecs :P

    RăspundețiȘtergere