vineri, 23 ianuarie 2009

"Nu concep sa nu fiu numarul 1"




Alexandru Dragan a reprezentat anul trecut arma secreta a FJSC-ului la Cupa Universitatii. Desi la inceputul competitiei rivalii teologi sau “sahisti” nu ne-au luat in serios, am reusit sa ne calificam in semifinale si sa le punem reale probleme. “Minunea Blonda" a avut o contributie importanta la realizarile “generatiei de aur” fjsciste prin numeroase goluri si pase decisive. A fost principalul marcator al echipei chiar in sezonul de debut. Este un potent om de afaceri asa ca timpul il preseaza in permanenta. Cu toate acestea, a acceptat sa se dezvaluie pe blogul oficial al formatiei noastre.

Blondule, esti singurul om de afaceri din echipa de fotbal. Cum reusesti sa imbini cariera de businessman cu cea de component al dreamteam-ului fjscist?

Fotbalul a fost si va fi intotdeauna marea mea dragoste. Au fost mai multe motive care m-au determinat sa imi inchei cariera sportiva, insa am cautat un domeniu in care sa pot fi cel mai bun, sa fie asemanator din punct de vedere competitional cu fotbalul si sa-mi aduca satisfactie. Am gasit mediul afacerilor, atat cel autohton cat si cel strain. Aceste doua activitati reprezinta o mare parte a fericirii mele (precum spunea fratele Aristotel).


A afectat criza financiara si Dragan Industries sau recesiunea nu a ajuns inca si la compania ta?

Nu se pune problema recesiunii pentru Dragan Industries! Pe langa afacerile personale care sunt gandite in asa fel incat sa nu fie afectate in nicio situatie economica neprevazuta, afacerea de consultant financiar va avea mereu de castigat, mai ales acum, pe timp de criza. Oamenii vor sa stie ce sa faca cu economiile lor pentru ca viitorul sa sune foarte bine.


Esti singurul nostru jucator selectat de maestrul Gozu in reprezentativa de fotbal a Universitatii. Ce ai simtit cand ai vazut ca esti atat de apreciat?

Probabil am fost convocat cand inca imi exercitam dreptul de a ara partea stanga a arenei din cadrul Facultatii de Drept. Sau poate atunci tocmai inscriam un gol, Cert este ca eram foarte concentrat iar acea convocare nu a ajuns si la urechile mele. Dar daca tu zici, am incredere!


Dupa cum stii, eu am afirmat de nenumarate ori ca esti numarul nostru 1. Se pare ca ceilalti coechipieri nu imi dau dreptate si il vad pe Pantera Filip ca un jucator indispensabil. Cum comentezi acest fapt?

Care ceilalti ca-i aranjez eu (rade)! Iti multumesc pentru declaratia facuta, de altfel, publica. Este bine ca sunt doi jucatori nr.1 la echipa. Este mai bine decat unul, nu ? Din punctul meu de vedere, eu sunt numarul unu oriunde, pentru ca si din punctul tau de vedere tu esti numarul 1. Daca nu la fotbal adevarat, macar la FIFA sau Manager.


Fanele noastre vor sa te cunoasca mai bine. Spune-le cateva lucruri despre tine.

Precum am declarat si la bal, stiu sa gatesc micul dejun in pat. Restul lucrurilor nu sunt atat de importante si, in plus, anumite aspecte trebuie descoperite cu multa frisca si avocado (rade).


Sunt sigur ca un om de afaceri de succes ca tine este asaltat in fiecare zi de domnisoare si doamne. Mai pot fanele noastre sa spere ca te vor cuceri sau exista deja o prezenta feminina care iti face marcaj om la om?

Sunt deschis din acest punct de vedere insa ofertele trebuie sa fie consistente si bine definite, intrucat sunt foarte exigent. Momentan nu exista un marcaj strans, poate si din cauza faptului ca timpul nu-mi permite.


Cum ai caracteriza evolutiile echipei FJSC-ului de anul trecut?

Bune. Echipa insa era in formare si relatiile de joc nu erau bine sudate. Anul acesta consider ca echipa FJSC-ului a ajuns la un nivel de maturitate la care poate emite mari pretentii la castigarea Cupei Universitatii.


Fiecarui jucator i s-a cerut sa spuna numele coechipierului pe care il apreciaza cel mai mult. Care e cel mai bun fjscist in opinia ta?

Eu sunt genul de jucator care este incurajat in primul rand de ceea ce face, apoi de interventiile foarte bune ale celorlalti precum si de motivatie. Asadar Bogdan, daca imi permiti, voi spune ca Smurfu pentru ca motiveaza jucatorii (uneori si prin legea martiala) si Rigidu’ datorita interventiilor sale care dau incredere echipei in momentele cheie ale jocului.


Transmite-le un mesaj dusmanilor nostri, cei de la Matematica si de la Teologie.

Daca ma pun rau cu popii, nu se stie cine ma mai insoara dupa..sau cine ma mai spovedeste (rade). In afara terenului sunt prieten cu toti si chiar deschis la idei de afaceri. Pe teren insa, indiferent daca adversarul studiaza sirul lui Fibonacci sau tainele euharistiei, trebuie sa piarda. Cel putin impotriva noastra.


Obiectivul nostru este sa luam Cupa anul acesta. Crezi ca suntem suficient de puternici pentru a aduce trofeul la FJSC?

Precum spunea si Vince Lombardi, marele antrenor de fotbal american, cel care este gata sa-si dea sufletul pe teren va castiga. Sunt convins ca alaturi de mine mai sunt cel putin 2 persoane gata sa-si dea sufletul pe teren pentru ca, la final, sa ridice trofeul deasupra capului. Din punctul meu de vedere, trei nebuni razboinici pot castiga cupa. Asa ca anul acest nu concep sa nu ma intorc acasa numarul 1.


Le-ai transmis un mesaj rivalilor nostri, in final adreseaza-te si suporterilor FJSC-ului.

Va multumim ca sunteti la fel de nebuni ca noi si ati ales FJSC! Acum, mai mult ca niciodata, generatia de aur a FJSC este pe cale sa explodeze si sa ocupe locul 1 la Cupa Universitatii. Haideti sa explodam impreuna! Va iubesc si va imbratisez (pentru fane)!



16 comentarii:

  1. Un om de exceptie si un prieten minunat! Tine-o tot asa, Xander!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Am de gand s-o tin chiar mai bine de atat!

    RăspundețiȘtergere
  3. tine-o aproape sa nu-ti scape!

    *rima :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Slabutza rima, domnisoara. Sa-mi zici cand mai treci pe la FJSC sa-ti aduc volumele mele de poezii. :D
    Sa traiti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimate domn Inconfundabil, as vrea sa va atrag atentia ca prin unele afirmatii pe care le faceti dumneavoastra aici riscati sa destabilizati armonia din vestiarul FJSCist. Va cer ca pe viitor sa demonstrati mai multa intelepciune.

    Totodata as vrea sa-i multumesc acestui Rondaldinho de FJSC (nu tu Inconfundabilule! ;)) pentru cuvintele frumoase pe care le-a rostit la adresa mea si vreau sa-l felicit atat pentru jocul sau cat si pentru caracterul frumos pe care il are! (apud Gigi Becali).

    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alecs
    Acest blog isi propune sa informeze fanii echipei FJSC-ului, deci nu puteam sa ascundem k unii dintre jucatori il vad cel mai bun din echipa pe Filip a.k.a Pantera, iar altii, printre care si eu, pe patronul Dragan Industries. In alta ordine de idei, desi ai criticat acea intrebare, tin sa te felicit k esti atat de activ pe blog. Daca echipa ar fi avut un buget mai consistent, ti-as fi oferit chiar un premiu pt nenumaratele tale comment-uri. Fiind in criza financiara, nu pot decat sa te ofer k exemplu pt cei care mai intra p blog. Tine-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. mister inconfundabilul poate ar trebui sa-ti anunti cititorii ca autorii de pe bloguri in general sunt subiectivisti....ca nu suntem pe gsp.ro :)))) pana si aia pentru marketig ofera 10 stiri de steaua si pentru restul cate una:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. mai dragii mei...toate ca toate dar de gsp nu ne luam....:D ClauGol

    RăspundețiȘtergere
  9. Moama ce tare esti tu cgc! Ai fost un fel de ironic asa putin, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Alecs, cgc e tovarasul meu mah. Postase comment-ul ala k a fost si el la gsp cu mine si a fost dezamagit de cum s-a purtat lumea cu el pe acolo. Si oricum nici macar nu se luase de gsp, a zis doar k pun 10 stiri d Steaua pt marketing. S-a apropiat oarecum de realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Inconfundabile, toata lumea stie ca Steaua vinde! N-aveam nevoie sa vina alde cgc sa ne impartaseasca aceasta mare descoperire. ;)

    In alta ordine de idei, eu n-am reactionat la gluma sa cu GSP-ul, ci la ironia pe care a incercat-o cand a facut referire la scopul cu care fiecare isi creaza un blog.

    Pana la urma, daca ar fi sa ne luam dupa felul in care gandeste cumatrul cgc - "autorii de pe bloguri in general sunt subiectivisti" - si dupa ceea ce-mi spui tu, mi-e lipede de ce n-a reusit sa supravietuiasca bietul de el intr-o redactie adevarata! ;)

    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere