marți, 6 ianuarie 2009

Habemus mascota!


Dragi fjscei, habemus mascota! Tensiunea a luat sfarsit inca de ieri, cand inegalabilul Iliutza a iesit invingator in fata unor contracandidati la fel de merituosi: Gazutza si Brandusa. Va felicit pe toti cei care ati votat, pentru ca ati dovedit inca o data, ca sunteti fjscisti de actiune si ca sunteti constienti de greutatea cuvantului vostru. A fost un vot responsabil, pentru acela pe care il considerati probabil cel mai reprezentativ fjscel. Sunt sigur ca a primit victoria cu mult entuziasm si nu este exclus sa fi organizat chiar un chef, intr-unul din magazinele din lantul diverta. Nu e important acum daca am fost invitati sau nu, ci important este ca Iliutza sa constientizeze onoarea care i s-a oferit, dar mai ales sa poata sa-si duca la capat misiunea, una deloc usoara. Cred totusi ca votul a aratat ca avem incredere in el si nu ne ramane decat sa-i uram mult succes. Si Iliutza, nu uita: Te vom iubi mereu!!!

13 comentarii:

  1. nu-i corect.. eu n-am apucat sa votez :(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e timp pentru regrete, cel putin la o fjscista de anvergura ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot pe ochelarista aia mica cu gura mare o prefer! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Alecs? Sa stii ca sunt mandra ca sunt ochelarista. Nu imi este rusina. Si mai bine gura mica decat spurcata ca a ta. Pe o parte ceri ajutor pe alta spurci? Hm...e bine ca stiu!

    RăspundețiȘtergere
  5. "gura mare" rectific. eram socata de nesimtirea unora care nu se vad pe ei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te rog sa fii mai explicita! Cu ce ocazie ti-am cerut eu ajutorul? :-??

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am spus eu ca a fi ochelarist e un defect? E treaba ta daca te-ai simtit aiurea in urma comentariului meu. Ar fi fost chiar nefiresc sa spun asa ceva atata timp cat si eu port ochelari. ;) In alta ordine de idei, "gura mare" este principala arma a unei mascote tari.

    Nu vad in ce fel te-am "spurcat" si astept lamuriri in acest sens. "Pe o parte ceri ajutor pe alta spurci? Hm...e bine ca stiu!" Chiar nu-mi dau seama ce-ai vrut sa spui cu asta si sper ca finalul nu s-a vrut a fi o amenintare.

    Pana la urma, tu m-ai jignit pe mine pentru ca am indraznit sa-mi exprim o parere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok. Am crezut ca e vb de colega mea Alecs. Am vb cu ea si am inteles ca nu e ea. O sa aflu despre cine este vb. Nu amenint pt ca nu am de ce si daca ai simtit asta e treaba ta. Oricum termenul "ochelarista" a fost folosit de tine clar in stil peiorativ. Oricine ai fi, te rog sa nu te mai iei de mine. Nu cred ca ti-am facut nimic si nu vrea sa fiu mascota voastra sa aveti voi de cine va bate joc.

    RăspundețiȘtergere
  10. @gazutza

    Tu vrei cu orice pret sa te rafuiesti cu cineva?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu. Dimpotriva. Urasc asemenea situatii. Dar nu pot sa tac cand ma gasesc pe acest blog. Si nu tocmai pt "cei mai populari fjsc-isti" cum spuneti voi. Eu zic sa incheiem acest subiect.

    RăspundețiȘtergere