luni, 27 aprilie 2009

Tinerii fjscei in actiune!


A trecut destul timp de cand n-am mai scris pe blog. Intre timp m-am delectat cu posturile lui Bogdanf despre calatoria in Italia si am descoperit noi bloguri, unele din ele de mare perspectiva. Unul din acestea e cel al unei fane de-a noastre, Dyna, care, aflu de pe blogul ei, e o fosta moderatoare pe forumul FJSC. Da, stiu, o mare parte dintre voi nici macar nu mai au cont pe forum fiindca nu au mai intrat de foarte mult timp pe etajul6. Dupa ce am citit postul asta, aproape ca mi-au dat lacrimile: "Iniţial, am decis ca eu şi
etajul6 să luam o pauză, să văd cum îi merge fără mine. Apoi am realizat că despărţirea definitivă este inevitabilă.(...) Prima oară m-am gândit la despărţirea de etajul6 pe 21 ianuarie. Atunci, Admin a propus închiderea forumului pe motivul că profesorii nu intră periodic pentru a corecta textele candidaţilor. M-am simţit nedreptăţită. Dar iubeam prea mult forumul, aşa că i-am trimis e-mailuri lui Admin, în care l-am rugat să se răzgândească." Draga mea Dyna, imi pare rau pentru aceasta despartire dureroasa, regret enorm ca noii candidati te-au dezamagit, dar nu uita: echipa FJSC-ului este mereu alaturi de tine! Noi nu te vom parasi niciodata! Stiu ca marea ta dragoste s-a sfarsit, ca poate nu vei mai avea multa vreme incredere in cineva, dar gandeste-te la noi ca la o dulce consolare.

Dupa ce incercam sa imi revin din suferinta pe care mi-o provocase si mie starea prin care trecea suportera noastra Dyna, capitanul imi trimite o poza:

Iata-i pe mai tinerii nostri fjscei, Lucica Gogoasa si fundasul de fier Andrei Jujan, poreclit de catre fani "Juji", in actiune, promovand imaginea FJSC-ului, asa cum ii sta bine oricarui iubitor al spiritului deontologic. Se pare ca Lucica, cu care m-am intalnit de curand la FJSC si care se ducea sa inapoieze la biblioteca o multime de carti de ISMM, printre care Severin si alti autori de care n-am auzit in viata mea, s-a oprit pentru moment din studiu, alegand sa indrume tinerii liceeni catre etajul 6. Prezenta lui Juji pare insa si mai puternica decat cea a lui Baresi de FJSC. Cu mana stanga in buzunar, oare de ce ma intreb?, Juji pare sa-i provoace, numai prin prezenta, suficienta placere colegei sale incat sa exclame, satisfacuta: "Hai cu noi la FJSC!" Oricum, sunt oarecum dezamagit: sepcutele, intr-adevar, sunt exemplare, reprezentante de baza ale spiritului fjscist, dar unde este steagul verde-portocaliu?? Totusi, mai tinerii nostri colegi merita felicitari pentru caravana la care au participat, adica pentru ca duc mai departe spiritul fjscist pentru care noi am luptat si vom lupta pana la capat, pana in finala Cupei Universitatii!


5 comentarii:

  1. Mersi pentru mentionare si ma bucur ca ti-a placut jurnalul meu de calatorie.

    Nu pot decat sa ma simt onorat ca deschid "Revista Presei" in post-ul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dupa ce incercam sa imi revin din suferinta pe care mi-o provocase si mie starea prin care trecea suportera noastra Dyna" :))))

    "Se pare ca Lucica, cu care m-am intalnit de curand la FJSC si care se ducea sa inapoieze la biblioteca o multime de carti de ISMM, printre care Severin si alti autori de care n-am auzit in viata mea" =)))))))

    Criminal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa va lasati indusi in eroare de lejeritatea cu care Lucica poarta sepcutza cu insemnele FJSC-ului. In realitate, se simte apasat de povara acestui simbol maret, pe care va veni vremea, in scurt timp, sa-l apere, precum apara, inghitind, orice gogoasa iesita din ceaun, de privirile pofticioase ale trecatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot decât să mă bucur că îmi citeşti blogul. Nu mă pricep eu la fotbal, dar apreciez persoanele care scriu coerent în limba română. Ironiile fine sunt bonusul :)
    Cât despre suferinţă, se tratează, nu-i bai :)

    Succes marţi!

    RăspundețiȘtergere
  5. "Se pare ca Lucica, cu care m-am intalnit de curand la FJSC si care se ducea sa inapoieze la biblioteca o multime de carti de ISMM, printre care Severin si alti autori de care n-am auzit in viata mea, s-a oprit pentru moment din studiu, alegand sa indrume tinerii liceeni catre etajul 6"

    Radem...glumim...ne permitem multe...dar totul pana la Lucica :P :))

    RăspundețiȘtergere