marți, 14 aprilie 2009

Vreau sa cred...in NOI!


Sambata a avut loc ultimul antrenament al generatiei de aur inainte de startul Cupei Universitatii. Din pacate, nu au fost prezenti decat 6 jucatori din echipa noastra. Ultima sedinta de pregatire a fost onorata de Simbolul Alecsmurfu, Pantera Filip, Ionel Piatra Ponce, Matei, Alex Nedea si de mine. "Ultima impresie conteaza"spunea cineva. Oare? N-as vrea sa cred asta, pentru ca anul acesta am facut multe lucruri bune impreuna. Am inceput pregatirea din timp. N-am fost mereu aceeasi la antrenament, dar vreau sa cred ca cei care au fost, au venit cu sufletul pentru echipa noastra si au venit pentru ca isi doresc ca anul acesta sa nu mai iesim cu capul plecat din teren. Au venit peste noi proiectele, va veni sesiunea, licenta, insa vreau sa cred ca dragostea pentru fotbal a ramas aceeasi, cel putin pentru unii. Am inceput totul acum 2 ani, cand am inchegat in ultimul moment o echipa la Cupa Bobocilor. Am pierdut multe meciuri, dar am castigat niste prieteni, cu care am mers mai departe anul urmator, cand am ajuns in semifinale, cea mai mare performanta a FJSC-ului la Cupa Universitatii. Nu ne-am bucurat pe deplin, pentru ca am simtit ca se putea mai mult. De aceea ne-am apucat de treaba inca din toamna, ne-am antrenat cum ne-am priceput mai bine, si iata-ne ajunsi la debutul competitiei. Imi pare rau pentru aceia dintre noi care nu au simtit asta. Nu le voi da numele, dar ei se stiu. Vreau sa cred, insa, ca voi, ceilalti, ganditi la unison cu mine, atunci cand spun ca avem valoarea necesara sa mergem pana la capat anul acesta. Si o vom face! Pentru ca vom lupta impreuna unul pentru celalalt, pentru demnitatea noastra!




more about "Vreau sa cred...in NOI!", posted with vodpod

4 comentarii:

  1. Beton. Beton scris. Super Pacino, in ANY GIven Sunday.
    Anul acesta vom iesi campioni. Veti merge pe teren, alaturi de mine si ma veti face profet.
    Marcati-mi cuvintele!
    MInunea

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred in voi baieti, as veni la meci dar is cam "imprastiata" prin Romania.
    Elodia Ghinescu

    RăspundețiȘtergere
  3. unii ii considerau si pe papagalii lui piturca "generatia de aur".

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prietene, vezi că-i încurci, generaţia de aur era aia din '94 a lui Iordănescu...dar te iert că te dai "anonim" şi n-am de unde să te iau.

    RăspundețiȘtergere