joi, 23 aprilie 2009

Problema de caracter


Vreau sa va multumesc inca o data pentru respectul aratat. Trebuie sa recunosc ca sunt magulit de atitudinea voastra, ce denota un profund interes pentru echipa de fotbal. V-am cerut sa-mi dati un raspuns cu ora care va convine pentru sambata sau sa-mi ziceti daca nu puteti sa veniti. Iata raspunsurile pe care le-am primit:

blondu: sambata pot incepand cu ora 12
claudiu: pentru mine e ok ora 10
bogdan: eu as zice 11
smurfu: e mai bine de la 12
lucica: ora 10
filip: zi-mi direct la ce ora o sa fie
*cu bogdan ss vorbeste filip
eu vreau de la 12 si daca terenul e liber la ora aia, atunci va fi antrenamentul! O sa va anunt maine ora si astept sa-mi spuneti daca veniti sau nu (asta daca nu va deranjez prea tare).

Daca un simplu raspuns va pune atatea probleme, incep sa cred ca va fi o adevarata aventura pentru voi sa ajungeti la Drept. Sau poate ca e o problema de caracter... Va mai spun inca o data, poate nu ati inteles. Nu va obliga nimeni sa veniti, o faceti doar daca vreti. Dar atata vreme cat va intreb, ati putea sa raspundeti DA sa NU. Nu ma intereseaza motivele, vreau doar sa ma asigur ca nu imi bat joc de timpul celor care vin, sa ne intalnim 5 oameni la teren si sa ne uitam unii la altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu