luni, 2 februarie 2009

Un vis febril pentru fjscei, "echipa scurta".


In asteptarea interviului cu Ionel piatra ponce, am decis sa fac lumina intr-un subiect dureros pentru membrii echipei de fotbal a FJSC. Voi explica termenul "echipa scurta", ramas un vis febril pe scoarta cerebrala a fjscistilor.


Termenul de "echipa scurta" vizeaza asezarea in teren. Se urmareste comprimarea spatiilor dintre aparare si atac, astfel ca echipa sa se apare si sa atace compact. Printr-o astfel de asezare, adversarul nu are spatiu sa combine si orice recuperare se poate transforma intr-un contraatac decisiv. Apararea este prinsa nepregatita, iar omul la minge are multe optiuni la dispozitie prin care poate continua faza, deoarece are toti coechipierii in zona sa de actiune.

"Echipa scurta" era singura sansa pentru FJSC in finala mica cu popii, dupa ce intrasem la pauza cu 2-0. Am dovedit mari carenta la pregatirea fizica, pentru ca aceasta abordare a jocului necesita o conditie fizica ireprosabila. Am clacat atunci, insa noua editie a Cupei Universitatii nu ne va mai prinde descoperiti.

6 comentarii:

  1. de curiozitate: ce sistem de joc folositi? 4-4-2, 4-3-3, 9-1-1(politia in actiune)? :))

    si cine pe ce post joaca si ce calitati il recomanda pentru postul respectiv? :D

    scuze ca n-am mai ajuns la antrenament... ma revansez...

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, eu vorbeam serios: cum jucati si pe ce posturi? sau veti folosi o tactica secreta care sa distruga adversarul? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @cezardinho
    Cred ca iti dai seama de ce am fost refractar in a-ti raspunde imediat la intrebare. Am analizand atent problema, impreuna cu colaboratorul meu, inconfundabilul si am decis sa pastram secretul asupra asezarii, dar vom prezenta posturile pe care vor evolua baietii.
    Astfel:
    Portar: attila hunul
    Fundasi: rigidu' unicul capitan, ionel piatra ponce
    Mijlocasi: pantera filip, inconfundabilul gotti, simbolul alecsmurfu, emo-mutu
    Atacanti: minunea blonda, (clau-gol sarma)

    RăspundețiȘtergere
  4. @rigidu'

    Capitane, i-ai uitat pe baietii din anul I: Bogdan F., Cosmin sau Lucian!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bobocii se afla in vederile mele si sunt pe drumul cel bun, insa doar evolutiile de la Cupa Bocilor ii pot propulsa la echipa mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tin sa le urez succes inca de pe acum!

    RăspundețiȘtergere