miercuri, 11 februarie 2009

Daca ne facem jocul si plimbam mingea putem bate pe oricine!



Este briliantul echipei. Tehnica sa de bijutier si-a pus amprenta decisiv asupra jocului prafuit de altadata al fjscistilor. Este catalizatorul generatiei de aur, omul pe la care trec toate baloanele. Se remarca printr-o tehnica in regim de viteza buna si este mereu cu capul sus cand are mingea. Ca orice artist, este o fire libertina, un jucator capricios. Dar cel mai important, este ca o pantera pe teren. Ati ghicit, este vorba despre Pantera Filip.


Nu ai primit niciun vot de la fani in sondajul realizat de aroma de vestiar. Care crezi ca sunt motivele?

Pai 2 ar fi motivele:
1. N-am primit nici un vot pt. ca nici macar eu n-am stiut de sondaj (iti dai seama ca ma votam, rade) 2. Pentru ca lumea nu vroia un interviu cu mine(afectat).

Ai lipsit intr-un meci crucial pentru generatia de aur, finala mica cu popii. Crezi ca fanii s-au simtit tradati?
Meciul ala avea o miza prea mica(rade), am venit atata timp cat am avut ocazia sa mergem in finala mare…plus ca dupa o saptamana de jocuri deja eram mult prea obosit. Ce pot sa zic acum…imi pare rau, nu cred ca cei 2-3 fani s-au simtit tradati, importat e ca voi sa nu fiti suparati (echipa).


Esti o pantera si in viata privata sau doar pe teren?
Acum nu stiu exact de ce mi-ati spus asa, dar am o banuiala. Nu, in viata privata cum ii zici tu sunt mai calm, mult mai linistit decat pe teren. Cand joc fotbal ma consum, nu-mi place sa pierd, cu atat mai putin atunci cand meciurile mai au si o miza.

Cum ai caracteriza relatiile de joc cu ceilalti coechipieri? Exista vreun om cu care “te simti pe teren”, cum zic fotbalistii?

Am inceput sa ne intelegem pe teren din ce in ce mai bine, am crescut mult in joc fata de anii trecuti. Ca sa te simti cu cineva pe teren trebuie sa joci zi de zi, mult timp, dar sunt unele faza care ies, nu intotdeauna, dar acum sunt din ce in ce mai multe.


Esti considerat briliantul echipei de catre unicul capitan. Te simti titular de drept?
NU sunt titular de drept, nici nu se pune problema. Daca imi cere sa ies din echipa nici nu o sa comentez, numai sa-mi spuna dinainte sa nu vin pana la teren degeaba(rade). Ii multumesc frumos pentru consideratii si o sa ma straduiesc sa joc cat mai bine meci de meci si-i promit 2 pase de gol, de la mine, pt urmatorul meci.

Cum vezi evolutia echipei in editia trecuta de Cupa Universitatii?

Am jucat binisor, am iesit dintr-o grupa grea si am fost foarte aproape de finala, iti dai seama ca anul asta o sa jucam bine si o sa luam cupa fara nici o problema.


Care crezi ca sunt atuurile si punctele slabe ale echipei noastre?

La atuuri as spune ca avem o aparare solida (catenacio, rade), sunt baieti care dau tot ce pot pe teren, acum problema e ca atacul si mijlocul sa mearga sa ajute fundasii pentru ca oricat de bine am juca pe spate nu putem duce un meci intreg aparandu-ne. Am vazut insa jocuri din ce in ce mai bune la mijloc si in atac editia trecuta. Cea mai mare problema pe care am avut-o in trecut e ca la noi nu prea au existat rezerve, va trebui ca anul asta sa rulam cat mai multi baieti in echipa ca sa putem sa castigam si am vazut ca din fericire avem de unde.

Vorbeste-mi despre un moment care te-a impresionat de-a lungul traseului competitional al echipei noastre.

Stii cum se spune ca momentele grele arata fata adevaratei echipei si noi am avut parte de asta mai ales in primul an cand am suferit la propriu (am jucat si cu un om mai putin un meci intreg daca mai tin bine minte) si cu toate astea nu am dat vina unii pe altii, am fost cu adevarat o echipa, am fost si de atunci suntem prieteni si asta e cel mai frumos.


Cine crezi ca va fi cel mai dificil adversar pentru noi anul acesta?

Pai cel care va reusi sa ne invinga(rade) si cum noi vom castiga cupa (sper) nu vom avea deci niciun adeversar dificil. Sincer nu ma prea intereseaza cu cine jucam, daca noi ne vedem de jocul nostru si plimbam mingea putem bate pe oricine.


Crezi ca finantatorul Mihai a reusit sa fenteze criza financiara sau ne vom deplasa in continuare la Drept cu mijloacele de transport in comun?

Nu stiu cum ati venit voi la Drept pana acum dar eu intotdeauna, criza sau belsug, am venit cu metroul(rade).


Te las in final sa te adresezi fanilor.

Fanilor nu le spun decat sa vina cat mai multi la teren ca or sa aiba ce sa vada, promit spectacol.

9 comentarii:

  1. Daca Pantera se consuma cand e pe teren, eu ce sa mai spun?! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca ceva: imi place la nebunie poza! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @echipa Facem si noi un fotbal vineri seara?

    RăspundețiȘtergere
  4. @alecs
    Impartasesc entuziasmul tau in legatura cu actiunile online si offline ale echipei si imi anunt disponibilitatea pentru sambata sau duminica la pranz.

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa vedeti asta: http://etajul6.ro/fjscnews/2009/02/12/aromadevestiar-blogul-echipei-de-fotbal-fjsc/ :))

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu sa fac parte din echipa:). Trebuia sa vin vineri, dar nu am reusit sa ajung.

    RăspundețiȘtergere