joi, 8 aprilie 2010

FJSC - Sociologie in meciul de deschidere!

Baietilor, a venit momentul mult asteptat. Astazi am fost prezent la tragerea la sorti a Cupei Universitatii. Cele 16 echipe au fost impartite in 2 grupe, urmand ca meciurile sa se desfasoare in sistemul "fiecare-cu-fiecare". Din cele 2 grupe se vor califica primele 2 echipe, care vor disputa semifinalele astfel: A1-B2 si B1-A2. La tragere au existat 2 capi de serie: Geografia si Dreptul. Iata componenta grupelor:

Grupa A: Geografie, Teologie ortodoxa, Matematica, JURNALISM, Geologie, Sociologie, Stiinte politice, Limbi straine.

Grupa B: Drept, Administratie Publica, Fizica, Teologie baptista, Litere, Istorie, Filosofie, Credis.

In primul nostru meci vom intalni Sociologia, marti, 13 aprilie, de la ora 9.

Repriza este de 20 de minute, pauza de 5 minute. Restul regulilor sunt cele pe care le stiti.

Dupa cum vedeti, suntem in fata unui mini-campionat, iar asta reprezinta o garantie pentru rularea intregului lot, fie din considerente tactice, fie din lipsa de efectiv(sunt constient ca e posibil ca unii dintre voi sa nu poata ajunge la toate cele 7 meciuri). Tocmai de aceea, imi doresc ca acum, cand a mai ramas atat de putin pana la debutul competitiei pe care am asteptat-o atat, sa fim mai uniti ca oricand si sa facem un efort in plus pentru a realiza ceva de care sa fim mandri mai tarziu! Sunt sigur ca fjsceii vor fi alaturi de noi si ne vor sustine pe intreaga durata a competitiei. Avem mare nevoie de ei, deoarece au demonstrat in nenumarate randuri ca sunt al optulea jucator si ca ne pot purta spre victorii marete.

Aruncand o scurta privire pe componenta grupelor, putem spune ca am nimerit in grupa mai echilibrata. Vom intalni Geografia, fosta echipa a lui Mateiu (ne-au amenintat deja ca nu avem nicio sansa cu ei), vechea noastra cunostinta Teologia ortodoxa, precum si echipa antrenata de Remus Dumitrescu, Matematica. Nu trebuie sa desconsideram nici celelalte echipe care fac parte din grupa noastra: Geologia si Stiintele politice, pe care le-am intalnit acum 2 ani, dar si Limbile straine si Sociologia (meciul de debut).

Asteptati-va la un ultim antrenament in acest week-end!




more about "Europe - The Final Countdown (Live)", posted with vodpod

9 comentarii:

  1. Mult succes!

    O să încerc să vin marţi să vă susţin.

    Mi-e aşa dor de un fotbal, dar voi vă programaţi antrenamentele fix când eu sunt la lucru. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ups!!! eu am facut sociologie, acum fac jurnalism...hm, adica, eu cu cine votez? pardon, eu pe cine sustin :D?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ditamai tragerea la sorti! In lumina ultimelor evenimente pot afirma cu certitudine ca fosta conducere executiva va fi prezenta la meciuri, cel putin la cel cu preotii.

    RăspundețiȘtergere
  4. postati programul cu toate meciurile, daca il aveti.

    RăspundețiȘtergere
  5. @fbogdan1988
    Ar insemna mult pentru noi sa stim ca ne esti alaturi, mai ales ca iti cunosc pasiunea pentru sportul rege. Te asteptam;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @simona
    Cum vei mai da ochii cu mine si cu radu la facultate, daca nu ne vei sustine pe noi?:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ biruitorul lui coman
    Managere, apreciez spiritul tau razboinic. Meciul cu preotii va fi special:>

    RăspundețiȘtergere
  8. @ caesar
    Nu s-a stabilit decat primul meci al fiecarei echipe. Sincer, nu am retinut celelalte meciuri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vom intalni Geografia, fosta echipa a lui Mateiu (ne-au amenintat deja ca nu avem nicio sansa cu ei) chiar nu ati avut nici o sansa!!!!:))))

    RăspundețiȘtergere