joi, 25 martie 2010

E timpul sa redevenim celebri!

Baietilor, se ingroasa gluma! Am fost ieri la drept, unde spre surprinderea mea, se desfasura Cupa Bobocilor. Intamplarea a facut ca tocmai de la ora la care am ajuns, sa fie programat meciul dintre Drept si Jurnalism. Din pacate, echipa noastra nu s-a prezentat si a pierdut cu un scor mai strans decat daca ar fi evoluat.

Voi incheia acum acest capitol dureros pentru FJSC, deoarece lucrurile incep sa se precipite pentru echipa fanion a lui Coman. Il sfatuiesc pe capitanul Alex Nedea sa-si faca loc in agenda pentru tragerea la sorti a Cupei Universitatii, care va avea loc joi 8 aprilie. Fjsceii sunt trup si suflet alaturi de reprezentantul nostru si spera ca acesta sa se intoarca de la drept cu un adversar accesibil.

Se anunta o competitie incendiara anul acesta la Cupa Universitatii, in principal datorita surprizei pe care o pregateste FJSC-ul, dar si datorita ambitiilor exacerbate ale echipelor participante.
Profit de aceasta ocazie sa va reamintesc ca urmatorul antrenament al fjsceilor are loc sambata, de la 10, pe arena nea' Titel din Dristor.

E timpul sa redevenim celebri!




more about "Nu uitati cine sunteti si de unde ati...", posted with vodpod

4 comentarii:

  1. salut...uite eu am incercat sa fac o echipa cu cei din anul I(nu ca am fi multi), i`am intrebat daca vor sa vina dar aproape toti sunt niste fatalai ce se poarta ca gagicile(nu e nicio gluma) si normal ca am fost doar eu si cu inca un 2 colegi de grupa...sry dar am incercat...succes la cupa universitatii

    RăspundețiȘtergere
  2. salut! veniti sambata de la 10 dimineata la dristor. am inchiriat terenul de vizavi de Mc. sa ne cunoastem si cine stie, poate si jucati anul asta sau anul viitor. depinde doar de voi. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva impresii de la antrenament? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. salut, scuze dar nu am vazut mesajul pana acum dar oricum nu as fi putut ajunge pentru ca am fost plecat acasa.
    PS:felicitari pentru victoria de marti!

    RăspundețiȘtergere