joi, 13 august 2009

Toamna se numara fjsceii!


Incep acest post prin a va multumi pentru increderea pe care o aveti in noi (vezi sondajul) si va promit in numele echipei Aroma de vestiar - formata din inconfundabilul, john gotti, tanarul stanescu, sile si in cele din urma, cu voia dvs. ultimul pe lista, rigidu- ca vom face tot posibilul sa nu va dezamagim in demersurile noastre proactive.

A venit vremea sa vorbim si despre lucruri ce ne sensibilizeaza. Multi dintre componentii generatiei de aur au ajuns la o rascruce in cariera lor universitara. Foarte probabil, masteratul va duce la despartirea de cei care pana nu demult faceau parte din familia fjscista. Nu este exclus ca si eu sa fac parte din cei care parasesc etajul 6. Trebuie sa recunosc ca simt nevoia unei schimbari, imi doresc o noua provocare, insa nu sunt disperat sa plec si sa las in urma tot ce mi-a fost drag. Daca ma voi hotari sa raman, puteti fi siguri ca voi da totul pentru Mihai Coman si spiritul verde-portocaliu. Nu am uitat de unde am plecat. In toamna lui 2006 eram doar un student dezorientat, care urcase la etajul 6 in cautarea gloriei universitare. Chiar daca nu am avut mereu cele mai bune conditii de pregatire, conducerea mi-a intins o mana, ajutandu-ma sa conturez ceea ce mai tarziu avea sa devina mandria fjscistilor: generatia de aur.

In acest moment, lotul FJSC-ului este urmatorul: Capitanul Alex Nedea, Minunea Blonda, Emo-Mutu, Lucica Gogoasa si Marian. Exista sanse ca eu si inconfundabilul sa ne alaturam programului echipei in toamna, in cazul in care nu ne transferam pe Caderea Bastiliei. Nu cunosc situatia celorlalti membri ai generatiei de aur, drept pentru care ii rog sa le dezvaluie cititorilor nostri optiunile lor de viitor.

5 comentarii:

  1. Eu deja mă speriam că lasaţi baltă blogul. Cum am mai spus, aţi început un proiect prea fain ca să renunţaţi la el. Chiar dacă s-a terminat (sau nu?!) perioada voastră de la etajul6.

    Dacă tot eşti atât de trist că ai terminat facultatea, poţi repeta anul trei, nu-i bai :).

    Ah, puţin off-topic: rigidule, geniale informaţiile din profil!

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Observ cu bucurie k suportera noastra Dyna nu ne-a parasit dupa postul meu de mai demult, ba mai mult, ne citeste si ne sprijina in continuare. Asta da dovada k exista si persoane cu un dezvoltat simt al umorului, nu doar cele care la cea mai mica gluma referitoare la ele se ataca f tare si nu mai vorbesc niciodata cu tine. Dyna, iti multumim k esti alaturi de noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc dyna pentru aprecierile tale. Sa vedem ce se va intampla. E posibil sa mai urc un an si ceva la etajul6. Info din profil reprezinta modul meu de a-mi arata umila recunostinta pentru deontologul-sef. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. unde pe caderea bastiliei vreti sa va mutati? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu chiar pe caderea bastiliei, dar pe aproape:) Nu pot dezvalui mai multe din pricina clauzelor contractuale dintre mine si Mihai.

    RăspundețiȘtergere