vineri, 21 august 2009

Maratonul campionilor fjscişti!

Man-maratonul a consemnat ieri o nouă ediţie pentru tinerii fjscei şi pentru invitatul special al acestora, antrenorul meu personal, Laurenţiu Vedinaş (în poza de jos).


Toţi cei prezenţi au căutat să-şi învingă limitele, încordându-şi toţi muşchii pentru a parcurge cât mai multe ture. Un plus de ambiţie şi de orgoliu l-a avut Managerul Szabo, care a încercat imposibilul, să-l depăşească pe cel care a reuşit să mă revitalizeze când toată lumea credea că ghetele mele sunt deja în cui. Deşi am terminat ultimul Man-maratonul, renunţând la alergat după ce am parcurs 4 ture întregi (în jur de 4 km, chiar mai mult după părerea tuturor, în afară de Man), sunt foarte mulţumit de cum m-am prezentat, demonstrându-i fostului căpitan al echipei fjsciste, Rigidu', că am şanse anul acesta să devin atacantul pe care îl visează. Surpriza serii, pentru ceilalţi participanţi (nu şi pentru mine), s-a dovedit a fi instructorul meu de fitness, care a încheiat Man-maratonul (7 ture), apoi a insistat să mai facă o tură şi l-am oprit cu greu să nu se îndrepte spre numărul 10. Managerul a trebuit să se declare învins după 5 ture şi jumătate, dar performanţa lui este de lăudat.

Cei trei care au terminat Man-maratonul, Unicul Căpitan, iniţiatorul său, Man (o mare surpriză pentru mine), şi Laur, merită toate aprecierile voastre, la fel cum le merită toţi participanţii, care au încercat să-şi depăşească limitele, precum Usain Bolt la 100 şi la 200 de metri. Sper ca data viitoare să reuşesc o performanţă şi mai bună decât cea de ieri, cine ştie, poate chiar să termin Man-maratonul, având în vedere că antrenorul personal mă va încuraja din nou, aşa cum a făcut-o la debut, spunându-mi că ,,Totul e în mintea mea" şi că pot să continui, atunci când simţeam că cedez.

Nimic n-a putut să-i învingă pe participanţi, nici măcar haita de 10-15 câini care i-a dat mari emoţii lui Man atunci când parcurgea de unul singur maratonul ce-i poartă numele. Nici chiar pizza mâncată de Manager înainte de marea întrecere nu l-a împiedicat să realizeze o performanţă pe care mulţi ar invidia-o, aproximativ 6 km alergaţi. Man-maratonul s-a încheiat cu două sprinturi, Unicul Căpitan arătându-şi măiestria în faţa ambiţiosului Laur, care a fost la un pas de a realiza o mare surpriză şi de a-l învinge. În celălalt sprint, Man l-a depăşit pe Manager, dovedind că diferenţa mare de înălţime nu e de fiecare dată foarte importantă. Până la următorul Man-maraton, Inconfundabilul vă salută şi vă invită să ne urmaţi exemplul ;)

2 comentarii:

  1. A fost o miscare deosebit de placuta. Tocmai de aceea vreau sa lansez o invitatie calduroasa tuturor colegilor fjscisti sa imbratiseze si ei acest stil de viata sanatos si sa ne insoteasca la urmatoarea iesire. Asa ca, daca te numesti Alecsmurfu, Minunea blonda, Pantera Filip, Ionel piatra-ponce, Emo-Mutu, Clau-gol sarma, Alex Nedea, sau Lucica Gogoasa esti asteptat in Parcul Circului la Man-maraton.

    RăspundețiȘtergere
  2. Secondez invitatia lansata de capitan.Desi imi pot gasi scuze, avand in vedere ca fusesem la sala de dimineata si pe urma la munca 8 ore totusi nu pot sa nu ma recunosc invins de cei 3 man maratonisti.Totusi mi-am imbunatatit performanta cu jumatate de tura, care ar fi fost o tura intreaga daca man nu-mi darama lejer psihicu' anuntand in tura a 5-a ca el vrea 7 ture cand io trageam de mine sa fac 6.Mi-am dat seama ca nu pot duce 7 si am abandonat tradand tot ce ne-a invatat parintele coman.Totusi promit o "revergoarare" data viitoare cand sper ca cei pomeniti de razvan mai sus sa fie prezenti si ei.
    Razvan alias "managerul"

    RăspundețiȘtergere