vineri, 20 noiembrie 2009

Drept la replica

Primesc rezultatul sondajului cu mahnire si parca mi se rupe sufletul cand vad cat de scurta este memoria unora dintre voi. Ati uitat cand facea misto de noi ca nu o sa fim in stare sa strangem o echipa pentru Cupa Universitatii, ca suntem o facultate de fete si ca baietii de la noi confunda mingea cu pepenele. Ati uitat ca la primul nostru meci la Cupa Bobocilor i-a lasat pe cei de la Litere sa ne macelareasca, iar noua ne sanctiona orice intrare mai aspra. Ati uitat ca s-a ocupat personal de cei de la Istorie si i-a impus cretzului Ivana sa prelungeasca meciul, pana cand cei de la Istorie ar fi marcat si golul victoriei. Ati uitat de plonjonul la sacrificiu al lui Atty, care s-a aruncat in gheata adversarului, dovedind cu prisosinta ca merita sa imbrace tricoul verde-portocaliu. Ati uitat ca i-a lasat pe cei de la Geologie sa foloseasca niste jucatori care nu fusesera trecuti pe foaie de joc si nu aveau carnetele de studenti. Ati uitat ca acelasi cretz infect, mancator de rahat impachetat cu de toate l-a dat afara pe Minunea blonda in finala mica cu popii pentru ca deja aveam 1-0 si eram periculosi pentru palmaresul lingaului de icoane Geo. Ati uitat reactia noastra de orgoliu, cand am marcat imediat pentru 2-0, intr-o descatusare de forte pe care o traiesc doar campionii adevarati. Ati uitat ca ne-a refuzat anul trecut doua penalty-uri clare, prima la interventia brutala a agariciului de portar asupra lui Marian, cand jucatorul nostru a fost izbit violent in cap, cealalta la un hent grosolan in careu al unui fundas acum si de-a pururea. Ati uitat reactia de dupa loviturile de departajare pe care a avut-o impreuna cu pisicuta lui favorita Geo. Ati uitat ca a dorit sa ne interzica participarea anul acesta la Cupa, printr-un act de lasitate fara precedent.


EU NU AM UITAT CE MI-AI SPUS CAND AM IESIT DE PE TEREN. ASTA E PENTRU TINE, GAOZULE!




more about "Drept la replica", posted with vodpod

6 comentarii:

  1. Cata inversunare! Ce spirit razboinic! Ce memorie! :)))

    Bravo si bafta in Cupa!
    De data asta veti reusi! Chiar daca trebuie sa amenint arbitrul cu moartea (daca va mai fura, fireste)!

    PS: si daca va mai dezavantajeaza Gozu, santajati-l! Doar sunteti la Jurnalism, ce dracu! O "dezvaluire" aparuta pe net ii poate face rau! Chirieac si Stanescu stiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate ne-am obisnuit sa uitam prea multe, din '89 pana in prezent. Nu vreau sa uit ce ne-a facut gaozu, acest miner de la universitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt sigur k baietii nu au uitat evenimentele amintite de Rigidu'. Nici eu nu am uitat. Dar ar trebui sa ne intrebam si de ce s-au intamplat aceste lucruri. Eu, Smurfu si baietii care au mai votat am recunoscut k avem si noi partea noastra de vina in acest conflict. Se pare ca Unicul Capitan nu vrea sa uite. De asta si suntem o echipa puternica, pt k fiecare isi sustine punctul de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa acest comentariu imi dau seama ca intersectabilul a spart toate barierele de deontologie.Prezinta el puncte de vedere, da el arogante d-astea impaciuitoare...nici macar la gregoir cartianu nu am vazut asa ceva. Cu o astfel de atitudine nu vad cum am putea rata trofeul "fair play" la cupa gaozu'.
    -Fosta conducere administrativa-

    RăspundețiȘtergere
  5. @fosta conducere administrativa [pe care o regretam, de altfel]
    =))

    @rigidu'
    Am iertat, dar n-am uitat! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Negocierea este esenta succesului, managere! Uita-te la Mitica Dragomir. A mai obtinut un mandat la sefia Ligii pentru ca se intelege bine cu toata lumea :))

    RăspundețiȘtergere