joi, 12 noiembrie 2009

Domnul Gaozu: "Jurnalistii pot evolua la Cupa!"



Este oficial: FJSC revine la Cupa Universitatii! Desi in urma cu cateva saptamani aparuse un zvon conform caruia cei de la masterat nu ar mai avea dreptul sa participe la competitia de anul acesta, domnul Gaozu a revenit asupra deciziei initiale. In urma unei discutii cu noul component al echipei, Radu, autorul cartii cu competitiile universitare (cum sa faci o carte cu asa ceva?) ne-a asigurat ca vom avea si in acest sezon sansa de a ne indeplini visul: aducerea trofeului la etajul 6. Totusi, domnul Gaozu nu a fost usor de convins. Pentru a cunoaste mai bine dedesubtul acestei schimbari de decizie, aromadevestiar a obtinut in exclusivitate stenograma convorbirii dintre Radu si mentorul lui Gica Mourinho, din biroul celui din urma:

Radu: Dom' profesor, am ganduri mari pentru editia viitoare a Cupei. Sunt la jurnalism acum.
Dl Gaozu (cu ochii scosi din orbite): Cum, ma Radule, esti la jurnalism? ... (o pauza lunga)... Pai ce-ti mai trebuie tie Cupa? Ai jucat 4 ani...
Radu: Pai da, dar acum am echipa competitiva.
Domnul Gaozu (incruntat): Nu stiu daca ii las pe baietii de la master de la jurnalism sa joace.
Radu: Pai de ce, dom' profesor?
(Domnul Gaozu schimba subiectul)
Domnul Gaozu (in timp ce Radu se pregateste sa plece): Ii las, ma, si pe baietii de la master de la jurnalism sa evolueze ca n-am nimic cu ei.

Se pare ca odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, domnul Gaozu a revenit la sentimente mai bune fata de echipa facultatii de jurnalism. Spiritul Craciunului a ajuns si la organizatorul Cupei, lucru care nu poate decat sa ne bucure. Chiar zilele trecute discutam cu fostul capitan al nostru, Rigidu', si ii spuneam ca in aceasta perioada as fi in stare sa uit de toate arbitrajele defavorabile de la Cupa si sa dau mana cu domnul Gaozu. Iata ca, fara sa stie acest lucru, antrenorul reprezentativei Universitatii a venit in intampinarea mea, facand primul pas spre impacarea cu echipa de fotbal a FJSC-ului. Datorita acestui fapt, am decis sa renunt la apelativul "Gaozu" in cadrul acestui blog. Sper ca si celalalt membru al aromeidevestiar, Rigidu', sa sustina acest demers.

In alta ordine de idei, am inteles ca vom fi incurajati puternic anul acesta din tribune si ca vom beneficia chiar si de o trupa de majorete ;) Cu o astfel de sustinere, vom fi in mod sigur un adversar si mai greu de invins decat in anii precedenti.

3 comentarii:

  1. As vrea sa vad si eu cartea aia...sa stiu si eu care sunt regulile competitiilor universitare daca o sa am ocazia sa joc si eu pt FJSC. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E cumva vorba de cartea aia verde care o aveam eu anul trecut? :D

    In alta ordine de idei, multa bafta! O sa fac parte din galerie si anul asta, mai ales daca pe langa fazele din teren o sa pot urmari si domnisoarele in fustita de pe margine. (aka majoretele). :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ bogdanf

    Da, despre acea carte e vorba. Nu stiu ce culoare avea coperta, tot de la tine am aflat si eu k profesorul Gozu a scos o carte cu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere