vineri, 19 decembrie 2008

La porţile visului: Cupa Universităţii


Anul 2009, în care vom păşi în curând, este unul special pentru membrii echipei de fotbal a FJSC-ului. Visul care bântuie componenţii dreamteam-ului încă de la intrarea în facultate, cel care ne-a călăuzit evoluţiile din primul an, stă la poarta îndeplinirii. Numai cu ajutorul vostru, al susţinătorilor noştri, putem realiza ceva magnific, cucerirea Cupei Universităţii!

Am plecat la drum, în anul întâi, cu o echipă anchilozată, din care făcea parte până şi cel mai terminat student al nostru, Petre Flueraşu. Nu vă gândiţi că a evoluat vreun minut, el a fost doar pe foaie fiindcă nu aveam suficiente rezerve. În cele din urmă am reuşit să încropim o echipă cu care să participăm la Cupa Bobocilor. Lipsiţi de experienţă în competiţiile universitare, am fost eliminaţi încă din grupe, cu regretul că n-am reuşit să călcăm pe urmele predecesorilor noştri, care încheiaseră respectiva întrecere pe locul 4. Avizi de glorie, ne-am lins rănile sezonul viitor şi ne-am încercat norocul la Cupa Universităţii. Într-o grupă aparent accesibilă, alături de Ştiinţe Politice, Istorie şi Geologie, am arătat că nu există limite pentru reprezentanţii FJSC-ului, zdrobind prima adversară cu 11-1 (asta oficial, fiindcă scorul a fost, de fapt, 14-1), apărând eroic un rezultat de egalitate cu cea de a doua şi mângâind irealizabilul de la început, 5-1 pentru noi în ultimul meci. Am fost apoi eliminaţi de către "şahiştii" de la Matematică, în principiu din cauza lipsei de pregătire la fazele fixe. 2 goluri luate în urma unor cornere, menite să ne taie elanul, să devenim incapabili de a reacţiona. Am părăsit învăluiţi în regret semifinalele, căutându-ne un refugiu în finala mică. Am întâlnit nişte popi în devenire, care înjurau de toţi morţii, pregătindu-se, probabil, pentru momentul în care enoriaşele vor veni să le sărute mâna la biserică. Am condus cu 2-0 la pauză deşi, vorba căpitanului, li "s-a dat dezlegare la shaorma" arbitrilor. Alexandru Drăgan, omul nostru numărul 1, a fost eliminat gratuit, iar noi n-am făcut faţă fizic în a doua repriză.

Am rămas cu locul 4, cel mai bun din istoria participărilor FJSC-ului la Cupa Universităţii! Cu alte cuvinte, am scris istorie, iar anul ăsta, cu atu-ul omogenităţii de partea noastră, suntem capabili să ne realizăm visul. Avem nevoie, însă, de voi, cel de al optulea jucător. Hai să cucerim trofeul împreună!



Inconfundabilul

19 comentarii:

  1. Inconfundabilul a pus punctul pe i prin aceasta trecere in revista a palmaresului. Luati aminte pentru a fi pusi la punct cu traditia echipei de fotbal a Fjsc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Fjsceii lui Coman se ridica la lupta!"
    Genial!

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule "Inconfundabil", te rog sa-mi spui cine esti si cu ce drept ma ataci! Oare invidia te macina? Cate volume de poezie sau proza ai semnat tu pana la varsta asta... oricum imi bat gura degeaba cu voi, sunteti niste golani, niste vandali ai internetului. Oricum este un gest de mare lasistate din partea ta sa ataci un om care trece prin cel mai dureros divort. Asa ca daca ai curaj te provoc la o dezbatere civiliazta pe forumul revistei unde scriu: www.bocanculliterar.ro. -Petre Fluerasu

    RăspundețiȘtergere
  5. @ dyna
    Iti multumesc pentru incurajari. Ii asteptam pe toti fjsceii iubitori de sport la meciurile echipei de fotbal. Doar impreuna il putem face fericit pe mentorul nostru, coman.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Fluerici

    Nu ştiu de ce mă obosesc să-ţi răspund. Îţi place sau nu, eşti cel mai terminat student din facultatea noastră. Cine crezi că ar putea fi invidios pe tine? Auzi, câte volume de poezii am scris? =)) Păi u crezi că toţi din FJSC merg k tine la cenaclu? :)) În altă ordine de idei, cred că am scris un post mai bun decât toate leşinăturile pe care le-ai scris u vreodată

    RăspundețiȘtergere
  7. deci vreau sa fiu eu preparatorul vostru fizic!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. si daca e sa luati cupa, promit sa vi-l aduc pe Fernando de la Caransebes sa va cante la petrecerea de dupa... :D

    what say you?

    RăspundețiȘtergere
  9. @cezardinho

    Frăţioare, consideră-te angajat :)) Pun eu o vorbă bună la căpitan ;) Şi acum k să lăsăm caterinca deoparte, te aşteptăm la Cupa Universităţii. Dak nu pe teren, neapărat în tribune

    RăspundețiȘtergere
  10. pe teren e cam greu ca mi-am pus tenesii in cui... adica nu prea mai sunt student la fjsc :)

    in tribune se stie ca am abonament ;) timp si vreme buna sa fie...

    bafta cu blogul si bafta la meciuri!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ cezardinho
    Dupa cum stii bine, noi ne respectam legendele si valorile. Iti lansez si eu o invitatie oficiala de a condimenta audienta de la drept.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ cezardinho

    Să fie, ms ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bogdane ma dezamagesti, nu credeam ca poti sa pui botu' la caterinca cu Fluerasu... oricum merit un oscar pentru interpretarea rolului:))))
    Deontologu'

    RăspundețiȘtergere
  14. La inceput am banuit k ar putea fi la caterinca acel comment, dar am fost sigur k e Fluerasu knd am citit de dezbaterea pe bocancul literar =))) Numai el putea sa scrie asa ceva. Felicitari, m-ai facut la asta

    RăspundețiȘtergere
  15. @anonim
    Fac apel la seriozitate pe acest blog. Sa nu ne batem joc...!

    RăspundețiȘtergere
  16. hmmm ce ma asta e forum?:))

    RăspundețiȘtergere
  17. omul nr unu auzi la el...eu stiu ca a mai lipsit un jucator, un baiat talentat:P care v-a dus in semifinale, eu spun ca daca venea si in finala mica sigur castigam:)

    RăspundețiȘtergere
  18. @ zizou

    Pai c faci mah, creezi divergente in vestiar? :)) Noi am apreciat evolutiile tale, dar c sa facem dak n-am putut sa ne folosim d serviciile tale si la finala mica. Oricum ne bazam p tine anul asta, ai vazut k suntem supermotivati sa luam cupa, sa nu ne dezamagesti si sa ne zici k ti-ai pus ghetele in cui

    RăspundețiȘtergere