luni, 4 mai 2009

Luptati pentru glorie!

Stiti cu totii cat am suferit dupa umilinta de anul trecut. Fie ca am fost in teren sau pe margine, durerea a fost aceeasi. O infrangere e un sentiment teribil in viata unei echipe, dar este mai mereu punctul de plecare spre o renastere a spiritului de echipa. Caracterele puternice se vad in momentele grele. Dorinta noastra de revansa a fost imensa si ne-am apucat de treaba cu mult inainte de cupa. Am facut sacrificii importante, iar acum este momentul sa aratam de ce suntem in stare, sa aratam cine suntem! Maine e o zi esentiala pentru noi, este ziua care ne poate da aripi si ne poate purta spre castigarea cupei.
Ne-am comparat mai in gluma, mai in serios cu generatia de aur, o generatie care a luptat pentru fani, pentru onoare si pentru glorie. E momentul sa ne reamintim ce a insemnat generatia de aur pentru noi, si poate sa imprumutam si noi ceva din seriozitatea si darzenia lor, atunci cand erau pe teren.




more about "Luptati pentru glorie!", posted with vodpod

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu