vineri, 22 mai 2009

Epilog


Nu am mai scris pe blog in ultima vreme pentru ca eliminarea prematura de la Cupa Universitatii a deschis o rana care se va vindeca probabil in timp. Acum, inca doare mult prea mult.

Acest blog s-a nascut din dorinta noastra de a face impreuna ceva special, atat pentru aceasta facultate( care in ultimul timp este pe o panta descendenta in ceea ce priveste sportul), dar si pentru noi. Ne-am dorit asta nu pentru a ne bucura de vreo recunoastere din partea cuiva( nu suntem naivi), ci din pasiune pentru fotbal. Atunci cand faci ceva din pasiune, iti doresti cu ardoare sa fii cel mai bun. Poate parea patetic, dar eu cred ca am fost cei mai buni, insa uneori sansa, starea de spirit, un arbitru care clipeste prea des atunci cand mana pacatuieste, toate acestea sunt obstacole care iti bareaza drumul. Din pacate, nu am fost suficient de inspirati incat sa le depasim pe toate. Regretele sunt mari pentru ca Teologia Ortodoxa a ajuns in finala(pierduta cu 1-4 in fata Dreptului). Nimeni si nimic nu ne poate convinge ca nu am fi meritat sa ajungem acolo. In niciun caz popii.

Povestea generatiei noastre s-a incheiat trist... . E timpul, insa sa mergem mai departe, pentru ca o noua echipa este pe cale sa se formeze. Prima conditie pentru ca acest lucru sa se intample este indeplinita...entuziasmul. Vor avea, totusi, o misiune dificila, pentru ca inainte de a fi o echipa, trebuie sa fie mai intai prieteni.

Capitanul reprezentativei FJSC-ului va fi Alex Nedea, cel care va avea misiunea de a construi o echipa care sa calce pe urmele generatiei de aur.
In ceea ce ma priveste, nu m-am decis inca unde voi urma masteratul. Voi face acest lucru dupa ce voi de examenul de licenta. Daca voi alege sa-l fac la FJSC, iar timpul liber mi-o va permite, nu voi ignora o eventuala invitatie a noului capitan de a juca din nou pentru FJSC si ma voi supune regimului impus de el( nu sunt singurul care ia in calcul aceasta posibilitate).

A venit vremea sa va multumesc voua, coechipierilor mei, pentru acesti 3 ani frumosi de cand ne tot julim impreuna genunchii pe terenul de fotbal. Va doresc sa aveti parte de tot ce va doriti mai mult pe lumea asta, pentru ca meritati din plin!

Al vostru capitan,
Rigidu

Un comentariu:

  1. Dupa cum stim cu totii, sfarsitul este un nou inceput. Generatia care a obtinut cele mai bune rezultate la fotbal pentru facultatea noastra a ajuns la sfarsit, dar pentru FJSC povestea merge mai departe, cu unii actori noi si, de ce nu, cu altii vechi. Ca si Rigidu', care a mentionat ca are de gand in cazul in care va ramane la masterat tot la FJSC sa evolueze in continuare pentru Jurnalism, si eu ma gandesc sa nu-mi pun atat de devreme ghetele in cui. Nu pentru ca nu as fi jucat destul pentru FJSC, dar parca eliminarea de anul acesta a fost prea rapida si prea nedreapta pentru a-mi incheia cariera in acest mod. Impresionant postul Rigidului, se pare ca odata cu apropierea de sfarsitul facultatii devenim cu totii mai sensibili. Indiferent ca vom ramane sau nu sa reprezentam FJSC-ul, tin sa le spun colegilor nostri mai tineri ca mi-a facut placere sa evoluez cu ei, ca mi-au demonstrat ca au caracter si le urez sa fie la fel de uniti ca noi pentru ca numai in acest mod vor veni rezultatele.

    RăspundețiȘtergere